اجرای ماستیک مقاوم نفتی در صنایع مختلف : شرح ماستیک مقاوم نفتی :  اجرای درزهای انبساطی در کف های وسیع و گسترده امری اجتناب ناپذیر است و می بایست بتن ریزی را توسط قالب بندی، در مقاطع کوچکتر اجرا نمود . این روش اجرا باعث می شود که عمر و پایایی سطح افزایش یافته و بدلیل تقسیم سطح به مقاطع کوچکتر، در برابر تنش ها و نیروهای وارده مقاومت بیشتری داشته باشد . در شرایط معمول و سطوحی که در شرایط نرمال قرار دارند، معمولاً از انواع درزبندهای معمول مانند ماستیک پلی یورتان ، ماستیک گرم اجرا و یا ماستیک سرد اجرا استفاده می شود.

اجرای ماستیک مقاوم نفتی در صنایع مختلف

 در شرایطی که سطح در معرض مواد نفتی و حلال ها قرار دارد استفاده از درزبندهای معمولی گزینه مناسبی نیست و می بایست از درزبندی استفاده شود، که در برابر مواد نفتی مقاومت کافی داشته باشد و در اثر برخورد با این مواد، درز پر شده با ماستیک مستهلک و خالی نشود. بدین منظور درزبندی مخصوص با نام ماستیک مقاوم نفتی یا ماستیک ضد حلال فرموله و تولید شده است. ماستیک مقاوم نفتی ماده پرکننده دو جزئی بسیار مقاوم در برابر حلال های نفتی می باشد که از ترکیبات قطران و لاستیک های بیتومن برای ساخت این ماده استفاده شده است. بسیاری از کف ها و فضاهای در معرض مواد نفتی و حلال ها مانند کف پمپ بنزین ها و آشیانه سوخت هواپیماها، کف تعمیرگاه ها، کف انبارهای نگهداری سوخت و ... می بایست با ماستیک ضد حلال درز بندی شود تا مواد نفتی و حلال ها، موجب از بین رفتن ماستیک و خالی شدن درز نشوند. ماده پرکننده دو جزئی و بسیار مقاوم در برابر حلال‌های نفتی می‌باشد و از ترکیبات قطران و لاستیک‌های بیتومن برای ساخت این ماده استفاده می‌شود. ماستیک مقاومت نفتی ماده پرکننده دو جزئی بسیار مقاوم در برابر حلال های نفتی می باشد که از ترکیبات قطران و لاستیک های بیتومن برای ساخت این ماده استفاده می شود.

ماستیک مقاوم نفتی ماستیک مقاوم نفتی, عایق بندی سطوح با ماستیک

ویژگی این ماستیک ها :

  • مقاومت بسیار زیاد در برابر روغن ها، نفت و بنزین.
  • چسبندگی زیاد به بتن یا سایر مصالح نظیر آسفالت، فلز ،چوب و شیشه.
  • خاصیت ارتجاعی مناسب برای درزهای انبساطی و ژوئن ها.
  • به صورت گرم قابل اجراء می باشد.

میزان مصرف ماستیک مقاوم نفتی با اندازه گیری حجم درز و در نظر داشتن وزن مخصوص این محصول میزان مصرف مشخص خواهد شد. همچنین روش مصرف ماستیک مقاوم نفتی جزء A ماستیک مقاوم نفتی را در ظرف فلزی با شعله ی مستقیم حرارت دهید تا به نقطه ی جوش برسد، سپس جزء B پودر را به آن اضافه نموده و با دریل مخلوط نمایید سپس ماستیک پس از سرد شدن در مقاطع آماده سازی شده به روش ریزشی اجرا نمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.