کفپوش بتنی سخت رنگی کف سازی پمپ بنزین : بتن سخت یک نوع سخت کننده سطح برای کف بتنی است که سطح نهایی یک کفپوش بتنی رنگی با روکش ضد سایش و مقاومت بالا خواهد بود. این محصول شامل مواد معدنی و مصنوعی، مواد کاربردی و رنگدانه ها است. بتن سخت صنعتی به عنوان یک پوشش نهایی بر روی یک اسلب بتنی تازه اعمال می شود، محصولی که کفپوش بتنی را برای ایجاد یک پوشش مقاوم در برابر سایش مقاوم می کند. بتن سخت (کفپوش بتن رنگی) همزمان با بتن تازه قابل اجرا بوده و مناسب برای کف سازی صنعتی از قبیل کفسازی پارکینگ، کف سازی سوله، کف سازی انبار، کف سازی جایگاه پمپ بنزین، کف کارخانجات، کف سازی محوطه و ... قابل اجرا می باشد. داشتن انبار یا سوله یا جایگاه سوخت با کفپوش بتنی رنگی با مقاومت بسیار بالا و با زیبایی خیره کننده با استفاده از بتن سخت رنگی (پودر ضد سایش و سخت کننده بتن) حتما بسیار به نفع کارفرمایان و صاحبین واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد بود.

کفپوش بتنی سخت رنگی کف سازی پمپ بنزین

کفپوش بتن سخت رنگی کف سازی جایگاه پمپ بنزین :

1- افزایش مقاومت فشاری سطح تا 98 نیوتن بر میلیمتر مربع (980 کیلوگرم بر هر سانتی متر مربع )
2- افزایش مقاومت فشاری فرسایشی سطح تا 160 برابر بتن 350 (مناسب جهت فضاهایی که در معرض تردد جک پلت، لیفتراک خودرو های سنگین و ... می باشد) .
3- مقاوم در برابر نفوذ آلاینده ها از قبیل مواد قلیایی و اسیدی ( بسیار مناسب جهت اجرا در سالن های تولید کارخانجات صنایع غذایی و جایگاه های سوخت)
4- محصول بتن سخت رنگی دارای سطحی صاف، مسطح و زیبا با رنگ بندی متنوع و اصطحکاک بالاتر از بتن(Non Slip)
5- محصول بتن سخت رنگی خاصیت آنتی باکتریال را داراست.
6- مقاومت برودتی تا 40- درجه سانتی گراد و حرارتی تا 400 + درجه سانتی گراد. (بسیار مناسب جهت اجرا در سرد خانه و کارخانجات تولید قطعات یدکی )
7- مقاوم در برابر اشعه UV. (مناسب جهت محوطه سازی )
8- ضد خش

کفپوش بتنی سخت رنگی کفپوش بتنی سخت رنگی, عایق بندی کف پمپ گاز

برای ایجاد پوششی سخت و ضد سایش در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع دفاعی، صنایع فولاد سازی و ریخته گری، صنایع اتومبیل سازی، صنایع تولید هواپیما و هلیکوپتر، صنایع الکترونیک و الکتریکی، نیروگاه های برق، صنایع کاغذ سازی، صنایع نساجی، صنایع مواد غذایی، کشتارگاه ها و سردخانه ها، صنایع شیمیایی و داروسازی، صنایع مواد آرایشی، صنایع پلاستیک سازی، پارکینگ ها و پیاده رو ها، فروشگاه های بزرگ، سطوح روباز، انبارها، کارگاه ها و سالن های تولید، سکوهای بارگیری و تخلیه، جاده های مسیر عبور تانک و کلیه سطوحی که درمعرض تنش و فشارهای سنگین قرار دارند، استفاده می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.