خرید نانو پوشش اپوکسی در سطوح فلزی گوناگون : دو گروه اصلی نانو پوشش‌های اپوکسی، نانو پوشش‌های اپوکسی پلی آمید و اپوکسی پلی آمین هستند. نوع اپوکسی پلی آمید دارای چسبندگی بیشتر و انعطاف پذیری بهتر می باشد و مقاومت بهتری در آب و مناطق مرطوب دارد. پوشش های اپوکسی پلی آمین مقاومت بهتری در مقابل مواد شیمیایی و اسیدهای ضعیف، قلیاها، حلال ها و فرآورده های نفتی دارند. به طور کلی نانو پوشش‌های اپوکسی چسبندگی بسیار خوبی بر روی طیف وسیعی از سطوح دارا بوده و مقاومت های فیزیکی و شیمیایی عالی آنها، گستره وسیع کاربرد این پوشش ها را سبب گردیده است.

خرید نانو پوشش اپوکسی در سطوح فلزی گوناگون

رنگ‌هایی که با نانو ذرات ترکیب می شوند  برای پوشش سطوح مختلف در کاربردهای داخل ساختمان و صنعتی به‌کار می‌روند، کاربرد شاخص این رنگ‌ها در صنایع کشتی‌سازی، نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع خودروسازی است نانوذرات علاوه بر اینکه مقاومت رنگ را در برابر واکنش با رطوبت افزایش می دهند موجب شفافیت و درخشش آن نیز می شوند.

کاربرد رنگ اپوکسی ضد خوردگی :

  • در صنایع ساختمان به منظور حفاظت از سطوح ساختمانی به همراه ویژگی خود تمیز شوندگی.
  • صنایع غذایی و دارویی به عنوان پوشش 100 درصد بهداشتی قابل اعمال بر روی سطوح مختلف، حتی سطوح از پیش رنگ آمیزی شده.
  • بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی جهت جلوگیری از رشد میکروب و باکتری های مضر بر روی سطوح ساختمانی.
  • محافظت از نمای بیرونی ساختمان ها در برابر آلودگی های محیطی و حفظ بیش از 95 درصد زیبایی و دوام اولیه تا 10 سال.

نانو پوشش اپوکسی نانو پوشش اپوکسی, محافظت از فلزات در برابر خوردگی

اپوکسی یا پولی‌ پوکساید، یک بسپار ترموست است که از واکنش رزین اپوکساید با سخت‌کنندهٔ پولی‌آمین یا پلی آمید حاصل می‌شود. اپوکسی دامنهٔ کاربرد گسترده‌ای دارد، از جمله :

  • رنگ اپوکسی نانو
  • کفپوش اپوکسی نانو
  • چسب‌ های اپوکسی نانو
  • رزین اپوکسی ساخت مجسمه و زیورآلات

این محصول در واقع یک پوشش خود تمیز شونده ی شفاف است که با بهره گیری از خاصیت فوتو کاتالیستی تیتان و نیز فناوری نانو طراحی و عرضه شده است. در حضور نور، فوتوکاتالیست قادر به تجزیه آلاینده های محیطی خواهد بود. علاوه بر آن، به دلیل عدم چسبندگی این مواد بر روی سطح، باقیمانده آلاینده ها نیز به راحتی و به وسیله بارش باران از روی سطح زدوده می شوند. ساختار شیمیایی اپوکسی‌ها این اجازه را می‌دهد که بسپارهای گوناگونی با خواص بسیار متفاوت تولید شود. به‌طور کلی اپوکسی‌ها را به خاطر چسبندگی، مقاومت شیمیایی و گرمایی، خواص خوب یا حتی عالی مکانیکی، و مقاومت الکتریکی بسیار خوب آن‌ها نسبت به اکثر رزین های دیگر می‌شناسند. برخی از انواع که دارای خاصیت عایقی رسانایی در برابر گرما هستند و مقاومت الکتریکی بالایی دارند در الکترونیک کاربرد دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.