اجرای عایق کاری لوله فاضلاب ساختمان در کرج : عایق نمودن لوله‌های پلی اتیلن همانند انواع دیگر لوله‌ها ممکن است به عمر و کارایی این لوله‌ها در تاسیسات کمک شایانی کند. پرسشی که در این جا به ذهن می‌رسد این است که آیا این کار ( عایق کاری لوله ‌های پلی اتلین ) لازم است و تا چه حد بر کارایی لوله تاثیر دارد. مشکلات رفع نشتی لوله فاضلاب ، رفع پوسیدگی و ترکیدگی لوله ها،  عایق بندی سطوح بیرونی لوله های pvc و پلاستیکی، ترکیدگی لوله های موتورخانه و رفع نشت آنها، تعمیرات لوله کشی، عایق بندی لوله های ساختمان و تعمیر لوله های خورده شده تاسیسات منزل خود را به شرکت گوهر ابنیه پایتخت بسپارید. نشتی و رفع آن در لوله های ساختمانی و مجتمع های مسکونی بسیار اهمیت دارند.

اجرای عایق کاری لوله فاضلاب ساختمان در کرج

عایق بندی لوله‌ها به منظور حفظ و محافظت لوله‌ها از عوامل محیطی است و به عمر و خواص مکانیکی آن می‌افزاید, به عنوان مثال در لوله‌های فلزی و فولادی از عایق‌های متنوعی استفاده می‌شود که عمدتا در جهت محافظت در برابر خوردگی و زنگ زدگی می‌باشد و یا لوله‌های مسی در تاسیسات را به منظور بالا بردن راندمان حرارتی و جلوگیری از تبادل حرارتی با محیط اطراف عایق کاری می‌کنند و یا لوله‌های فاضلاب ساختمانی را به جهت جلوگیری از نشتی‌ها احتمالی, نفوذ رطوبت و کاهش صدای عبور جریان فاضلاب در لوله‌های فاضلاب ساختمانی عایق کاری می‌کنند.

عایق بندی لوله فلزی فاضلاب عایق بندی لوله فلزی فاضلاب, آب بندی لوله های ساختمانی

عوامل به وجود آورنده نشتی:

  • وجود فشار غیرمتعارف در لوله های فاضلاب.
  • عدم نصب صحیح و جاگذاری اصولی لوله های فاضلاب.
  • خوردگی تدریجی لوله های فاضلاب بر اثر عبور سیال.
  • اعمال ضربه های پیش بینی نشده به لوله کشی فاضلاب و اتصالات آن.

اگر محل نشتی لوله کشی آب یا فاضلاب در داخل محدوده مجتمع باشد بایستی از یک فرد با تجربه در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه کمک گرفت. اما اگر نشتی به لوله های اصلی آب و لوله هایی که متصل کننده فاضلاب ساختمان به فاضلاب شهری هستند مربوط باشد،  بایستی سازمان آب و فاضلاب را در جریان مشکل پیش آمده قرار داد. تر بودن همیشگی کنتور از نشانه های نشتی آب است. به این صورت که آب با حرکت خود در طول لوله به کنتور می رسد. اگر خاک آن قسمتی که لوله ی آب به سطح زمین می رسد، همیشه خیس باشد، احتمالا نشتی آب در لوله های فاضلاب را نشان می دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.