بهترین عایق ضد خوردگی لوله فاضلاب در سراسر ایران : لوله های فاضلاب و آب مصرفی ساختمان و متعلقات مربوطه از مهمترین و حساسترین بخش های سازه ساختمان می باشد. برای تشخیص رفع نم و نشتی لوله های فاضلاب باید حواستان باشد که هر چند وقت یکبار به لوله های ساختمان خود توجه کنید، تا دچار مشکلات فنی و ساختاری بزرگی نشوید. نگهداری و سرویس نامناسب باعث ترکیدگی لوله و نشتی لوله های فاضلاب می شود که خسارات و هزینه هایی را در بر خواهد داشت.

بهترین عایق ضد خوردگی لوله فاضلاب در سراسر ایران

عواملی مثل جنس بی کیفیت لوله ها، عدم آب بندی مناسب هنگام نصب، عمر بالا و افت کیفی لوله ها، بازشدن آب بندی و چسب آنها، تعمیرات غیر اصولی و گرفتگی مهمترین علل وجود نم و نشتی لوله های فاضلاب می باشد.

عوامل موثر در نم و نشتی لوله های فاضلاب ساختمان :

1- کیفیت پایین جنس لوله ها و برندهای متفرقه.

2- عدم نصب و اجرای نامناسب لوله یا نصب توسط لوله کش غیر مجرب.

3- نقشه غلط لوله کشی از نظر مسیر و قرارگیری لوله های آب و فاضلاب.

4- فنر زدن و استفاده از اسیدها جهت بازکردن لوله ها.

5 شکستگی در اثر عوامل خارجی و انسانی.

آب بندی و عایق کاری لوله های فلزی آب بندی و عایق کاری لوله های فلزی, مواد نانو ضد خوردگی لوله

6- عدم نصب و عایق بندی نامناسب حین لوله کشی که باعث خوردگی فلزات می شوند.

7- خدمات نگهداری و بررسی هر چند وقت یکبار جهت جلوگیری از ایجاد خرابی و رفع ایرادات احتمالی.

8- تعمیرات و امور عایق بندی نامناسب و غیر اصولی.

9- نشست و جابه جایی کف و جدا شدن لبه عایق از دهانه لوله ها.

در سیستم های تاسیسات داخلی فاضلاب ساختمان از لوله های فاضلاب چدنی, گالوانیزه, پلیکا معمولی و پلیکا فشرده استفاده می شود که برای استفاده در خروجی حمام, آشپزخانه و روشویی ها بکار می رود. در تاسیسات فاضلاب توالت ایرانی و پشت بام و لوله های مشترک بین طبقات و لوله های فاضلاب متصل به چاه اصلی بکار برده می شود که برای خروجی توالت فرنگی و فاضلاب استفاده می شود. لوله های فاضلاب معمولا به صورت توکار و گاهی اوقات به صورت روکار نصب می شوند. در زمان نصب لوله های پلیکا فاضلاب از چسب pvc و یا target جهت آب بندی آنها استفاده می شود. اما لوله های فاضلاب در اثر عوامل خاص و تحت شرایطی بر اثر گذشت زمان پوسیده شده و سبب ایجاد نشت و نم در لوله های ساختمان می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.