پخش و توزیع انواع پوشش ضد خوردگی بتن و فلزات : لوله های فاضلاب ساختمان که جهت هدایت فاضلاب مصرفی ساختمان به صورت توکار در محدوده سقف کاذب،داکت ها،کانال ها و یا کف و دیوار ساختمان نصب می شوند. این لوله های فاضلاب در سایز و جنس های مختلف و جهت کاربردهای مشخص بکار می رود و به صورت افقی،عمودی و یا اریب در محل نصب می شوند و به صورت عمودی در قسمت های مشاع و لوله های اصلی بین طبقات استفاده می شوند. لوله های فاضلاب در هر طبقه یا واحد به وسیله تعداد مشخصی اتصال جهت هدایت و تخلیه فاضلاب طبقه مربوطه به لوله اصلی متصل می گردد.

پخش و توزیع انواع پوشش ضد خوردگی بتن و فلزات

تعداد و نوع لوله های فاضلاب,بسته به نوع مصرف و ابعاد سرویس های بهداشتی متفاوت می باشد و معمولا در هر واحد دو اتصال اصلی فاضلاب سایز 10cm برای خروجی توالت ایرانی و لوله شماره 8cm برای توالت فرنگی و بخش مشاع ساختمان نصب می شود. فاضلاب سایز 6cm جهت خروجی کف شورها و روشویی سینک ظرفشویی و لباسشویی در داخل آشپزخانه اجرا می شود. در کنار روش های متداول برای جلوگیری از نفوذ پذیری و خوردگی بتن و آب بند نمودن آن چون استفاده از سیمان های پوزولان طبیعی و مصنوعی، میکرو سیلیس، حفاظت کاتدی، پوشش آرماتور ها با رزین اپوکسی، استفاده از ورق های محافظ آلیاژی، آرماتورهای آلیاژی و کامپوزیت و ورقه های، کاربرد ژئوسنتتیک ها استفاده از پوشش بتنی محافظ و بتن پلیمری ،یکی از روش های مقرون به صرفه و مؤثر استفاده از پوشش های صنعتی است.

مواد ضد خوردگی بتن مواد ضد خوردگی بتن, انواع پوشش ضد خوردگی فلزات

امروزه پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف از جمله نفت ،گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب، کارخانجات شیمیایی و دارویی و همچنین صنایع خودروسازی، فلزی و نظامی و ... لزوم نگهداری و حفاظت از سطوح در برابر خوردگی، سایش و ضربه و کاربرد پوششهای حفاظت سطوح به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع مالی ، اقتصادی و انرژی را  دوچندان ساخته است. سیستم های ضد اسید و خوردگی از جمله محصولات حفاظت سطوح بوده که در برابر مواد شیمیایی و خورنده از جمله اسیدها، مواد قلیایی و حلال ها مقاوم می باشد و بر حسب میزان و غلظت مواد خورنده و شرایط مکانیکی و دمایی کاربردی در گریدها و انواع مختلف وارداتی و تولیدی قابل عرضه و اجرا می باشد. جهت اطلاع از فروش محصولات ضد خوردگی و دریافت مشاوره با شماره کارشناس فروش 09121754110 تماس حاصل نمایید.