انواع عایق نانو برای نما سازه در سراسر ایران : نانو ماده ای سازگار با محیط زیست، غیر قابل اشتعال و محلول در آب می باشد که می توان با غلتک، برس و اسپری روی سطح مورد نظر آن را اجرا کرد. پوشش نانو به سرعت خشک می شود و احتیاجی هم به تابش خورشید ندارد. فناوری نانو پوششی آبگریز روی سطح مصالح ایجاد می کند که باعث زیبایی هرچه بیشتر ظاهر و همچنین مقاومت در برابر آب و هوا، میکروبها و قارچها کپک و جلبک و در عین حال امکان تنفس مصالح  می شود.

انواع عایق نانو برای نما سازه در سراسر ایران

پوشش محافظ نانو از جذب عمقی آلودگی های مختلف توسط انواع مصالح به کار رفته همچون سنگ، سیمان، آجر، شیشه، چوب، سرامیک و غیره جلوگیری می کند و خاصیت آسان تمیز شدن هم به تمام سطوح می دهد. محافظت در برابر اشعه UV خورشید، عدم ایجاد پوسته و مقاومت در برابر باران های اسیدی هم از خواص نانو کردن سطوح می باشد. بسیار پیش می آید که نمای ساختمان جدا از اینکه نوساز باشد یا قدیمی ساز، رطوبت بیرون ساختمان را به داخل ساختمان منتقل کند و در نتیجه دیوارهای داخلی ساختمان آسیب دیده و اگر مدت زیادی از این قضیه بگذرد رنگ دیوار و حتی وسایلی که در داخل منزل با دیوار تماس دارند را با آسیب روبرو می کند. البته در نماهای شیشه ای و کامپوزیت شاهد ورود مستقیم آب باران به داخل ساختمان می باشیم که بسیار آزار دهنده است.

عایق رطوبتی نانو رنگی نما عایق رطوبتی نانو رنگی نما, آب بندی نما با عایق سفید

در بسیاری از موارد توقع کارفرمایان علاوه بر عایق کاری ، رنگ نمودن سطح نیز به صورت همزمان می باشد. نانو عایق رطوبتی رنگی محصولی کارآمد و منحصر به فرد است که علاوه بر عایق کاری سطوح مختلف، موجب زیبایی سطح می شود ، این محصول بهترین جایگزین برای ایزوگام جهت پوشش بام و همچنین گزینه مناسبی برای رنگ نما می باشد. این محصول نوعی پوشش آب بند کننده است که از رزین های آکریلیک و الاستومری آب پایه ساخته شده است و پس از خشک شدن غشایی الاستیسیته و کاملاً ضد آب روی سطح ایجاد می کند. عایق رطوبتی سفید یا رنگی پلیمری ویستا جهت دیوارهای باران گیر بهترین جایگزین ایزوگام و حلب در شهرهای شمالی کشور می‌باشد. عایق رطوبتی باران گیر این شرکت با کشسانی 100% در صورت ترک خوردن زیر کار، تا حدود زیادی مقاومت نموده و ترک نمی‌خورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.