ویژگی و خواص عایق نانو پلیمری برای آببندی نما : عایق نانوی نمای ساختمان بیشترین کاربرد را در استفاده از عایق نانو دارد. وجود نانوذرات به بهبود عملکرد آب بند و یا عایق ها کمک می کند. از دیگر ویژگی آنها می توان به خاصیت آب گریز کردن نما، کمک به ضد باکتری بودن عایق و همچنین دوام و استحکام عایق های رطوبتی اشاره کرد. معمولا بیشتر عایق های رطوبتی که تحت عنوان عایق نانو در بازار وجود دارد.

ویژگی و خواص عایق نانو پلیمری برای آببندی نما

به طور کامل تحت فناوری نانو قرار نگرفته و فقط حاوی مقداری نانو ذرات هستند. اما بهتر است بدانید که تمام عایق رطوبتی سنگ نما در بازار را نباید تحت عنوان عایق نانو شناخت. آب بندی نمای ساختمان امروزه توسط تکنولوژی نانو دچار تحولی عظیم و بهبود بسیاری شده است. پوشش نانو بهترین راه حل برای محافظت از انواع سطوح به کار رفته در فضای خارج و داخل ساختمان به شمار می رود. این پوشش با ایجاد لایه ی بسیار نازک چند نانومتری و نامرئی سطح را در برابر بسیاری از عوامل مقاوم می کند.

موارد کاربرد آب بند کردن نما :

  • به منظور جلوگیری از نفوذ باران و همچنین رطوبت از آب بند کردن نما استفاده می شود.
  • آب بند کردن نما از نفوذ سرما و همچنین گرما در فصول مختلف به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
  • آب بند کردن نما از شوره زدگی نما جلوگیری می کند.
  • یکی از مهمترین کاربردهای آب بند کردن نما را می توان در جلوگیری از آلودگی نما نام برد.

از مواد گوناگونی به منظور آب بند کردن نمای ساختمان استفاده می شود که چسب های پلی اورتان و همچنین سیلیکون از مهمترین این مواد هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی نما با عایق نانو آب بندی نما با عایق نانو, عایق بندی با عایق رطوبتی

ویژگی های عایق رطوبتی سنگ نما نانو :

عایق رطوبتی سنگ نما نانو به صورت مایع وجود دارد که، شفاف و بی رنگ است. چگالی ان حدود 1.02 است. سیلان سیلوکسان از ترکیبات عایق نانو می باشد. می تواند در طول زمانی حدود سه ساعت میزان نفوذ آب درون مصالح را به طور کامل از بین ببرد. بین سه تا شش ساعت زمان نیاز است تا ان به طور کامل خشک شود. دمای اشتعال ان دمایی حدود 100+ است. برای عایق هر متر مربع از سطح نیاز به 18 تا 30 گرم از عایق مورد نیاز است. فقط یک سال میتوان از ان در بسته بندی نگهداری کرد. این نوع از عایق رطوبتی سنگ نما معمولا در بسته های 1 کیلویی، 4 کیلویی و 20 کیلویی در بازار موجود است. این محصول کاملا بر پایه اب است. و بسیار دوستدار محیط زیست و طبیعت است. قیمت نانو سنگ نما با توجه به کیفیت، حجم عایق نانو و میزان نانو ذرات ان متفاوت است. عایق نانو کاملا بهداشتی است. و برای عایق بندی انواع سطوح سنگی، اجری و… مورد استفاده قرار می گیرد.