پخش با کیفیت ترین عایق نانو نما در کرج : گاهی اوقات ورود آب به سطوح ساختمان در زمستان عاملی برای یخ زدگی بوده و اجزای نماکاری مانند آجر، سنگ و یا اندودها را فرسوده و تخریب می کند. علاوه بر آن رطوبت باعث زنگ زدگی فلزات شده و عاملی برای پوسیده شدن چوب های به کار رفته در ساختمان محسوب می شود. عایق رطوبتی نما در گروه محصولات نانو دسته بندی می شود. محافظت از نماهای خارجی و داخلی ساختمان فاقد از هزینه های انجام شده برای هر مالکی اهمیت دارد. حفظ زیبایی ظاهری و بصری، عدم زوال و تخریب در زمان، عدم تغییر رنگ به مرور زمان، جلوگیری از شوره زدگی از جمله پارامترهای مورد اهمیت مالکین ساختمان است.

پخش با کیفیت ترین عایق نانو نما در کرج

شما می‎توانید با کمترین هزینه و بالاترین تکنولوژی نمای ساختمان خود را سالها تمیز و نو نگه دارید . زمانی که املاحی مانند نمک و گچ و سولفات ها در خاک زیادتر از حد معمول باشند آجر دچار شوره‎زدگی می‎شود و هنگامی که شوره خیلی زیاد شد لعاب روی آجر را برداشته و آجر نما دچار ریزش می‎شود . این امر فقط به نوع خاک بستگی دارد برای رفع این مشکل می‎بایست محلول نانو کالیمورا را قبل از اجرای نما روی آجر به صورت پاشش اجرا کنید. حال اگر مقدار املاح اضافی (گچ و نمک ) خیلی زیاد نباشد این محلول بدون تغییر رنگ در آجرنما و سنگ نما می‎تواند از شوره‎زدن و پوسته شدن جلوگیری کند اگر از حد معمول زیادتر باشد آجر نما به صورت خیلی ضعیف پوسته می‎کند.

عایق رطوبتی نانو برای نما عایق رطوبتی نانو برای نما, آب بندی نما با عایق نانو

اگر می خواهید آجرنما را بدون تغییر رنگ ، شوره زدن و پوسته شدن روی نما ببینید باید قبل از اینکه آجر نما کار شود پوشش نانو را روی آن اجرا کنید. در این صورت ملات سیمان نمی تواند آجرنما را کثیف کند. این کار توسط شرکت در هر کارخانه ای که آجرنما خریداری شود انجام می شود و از هر نظر به زیبایی آجر و نمای ساختمان کمک می کند. دقیقاً شما آجری که در بسته بندی می بینید روی نمای ساختمان خواهید دید بدون تغییر رنگ و شوره.

نانو ضد رطوبت رنگی برای نما :

نانو عایق تنها عایقی است که می توان از آن به صورت رنگ بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی توسط پیستوله، برس و رول های نقاشی استفاده کرد. بنابراین می توان با صرف هزینه کم و هیچ گونه تغییری در فضای ساختمان از اتلاف انرژی جلوگیری نمود. یکی از ویژگی های نانو عایق ها که آن ها را از سایر عایق ها متمایز می کند، این است که می توان از آنها به راحتی در ساختمان های در حال بهره برداری نیز استفاده نمود، بدون آن که در ظاهر ساختمان تغییری ایجاد شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.