خرید انواع مواد شیمیایی ضد خوردگی مخازن فلزی : بازدارنده ها می توانند به صورت کاتدی، آندی و مختلط عمل کرده و با ایجاد لایه چسبنده به سطح در اثر جذب سطحی خوردگی را کاهش دهند. این بازدارنده ها یک لایه محافظ آبگریز روی سطح فلز تشکیل داده که به عنوان سدی در برابر انحلال فلز در الکترولیت عمل می کند. این بازدارنده ها باید قابلیت انحلال یا پراکنده شدن در محیط اطراف فلز را داشته باشند. بازدارنده های ضد خوردگی این شرکت به دو دسته ماده فیلمساز و آمین خنثی کننده تقسیم می گردند. ماده فیلمساز : این دسته از مواد ضد خوردگی به واسطه واکنش با سطح فلز تولید یک لایه غیر قابل نفوذ را بر سطح فلز می کنند که مانع از خوردگی می شود. این مواد به دلیل پایه بازی و یا آبی که دارند در دماهای پایین نیز می توانند موثر عمل کنند.

خرید انواع مواد شیمیایی ضد خوردگی مخازن فلزی

 آمین خنثی کننده : آمین خنثی کننده به طور عمده برای مقابله با خوردگی در سیستم های بالاسری ستون تقطیر نفت خام در پالایشگاه با تامین PH مناسب، برای عملکرد بهتر ماده فیلمساز استفاده می شوند. سیستم بالاسری ستون تقطیر نفت خام پالایشگاه نقطه ای است که ترکیبات سبک تر و فرارتر به آنجا انتقال یافته و جمع آوری می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نوع دیگری از تقسیم­ بندی انواع بازدارنده های خوردگی شامل موارد زیر است :

کنترل خوردگی فلزات با مواد نانو کنترل خوردگی فلزات با مواد نانو, عایق مخازن فلزی ذخیره

  • خوردگی یکنواخت یا سرتاسری
  • خوردگی شیمیایی یا موضعی
  • خوردگی شیاری
  • حفره دار شدن
  • خوردگی بین دانه ای
  • جدایش انتخابی
  • خوردگی سایشی
  • خوردگی توام با تنش
  • خوردگی بیولوژیکی

همان طور که میدانید، موادی که مانع از واکنش شیمیایی در اثر اختلاف پتانسیل بین دو بخش از فلزات می شود را مواد ضد خوردگی فلزات می نامند. در واقع مواد ضد خوردگی مواد شیمیایی هستند که در سطح فلزات قرار گرفته و سطح فلز را در برابر عوامل خوردگی محافظت می کند و مانع خوردگی می شود. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات ضد خوردگی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با کارشناس فروش شرکت گوهر ابنیه پایتخت در ارتباط باشید.

  1. یک فسفونات مانند HEDP و یا PBTC برای کنترل رسوبات کلسیم کربنات، آهن و سیلت (لجن) ضروری است.
  2.  فسفونات ها ترکیبات موثری جهت جلوگیری از خوردگی هستند.
  3. روی با کارایی کاتدی با سایر مهارکننده ها دارای اثر هم افزایی بوده و تحت شرایط شدید خوردگی موثر خواهد بود.
  4. HPA به دلیل حلالیت بالا، پایداری و قابلیت مهار خوردگی در تمام سیستم های تصفیه لازم است.
  5. ترپلیمرها دیسپرسنت مناسبی برای کمپلکس های فسفات و فسفونات هستند.
  6.  با توجه به موارد بالا همه فرمولاسیون ها باید شامل PBTC، HPA و ترپلیمرها باشند، هم به دلیل کارایی هرکدام به صورت جداگانه و هم به دلیل اثر هم افزایی که کنار هم دارند.
  7. آزول ها از فلزات غیر آهنی محافظت کرده و همچنین از آلاینده های فلزی جلوگیری می کند و به همین دلیل در اکثر فرمول ها استفاده شده است.