بهترین مواد شیمیایی نانو ضد خوردگی در خاورمیانه : مردم مجبور هستند خوردگی تاسیسات خود را به ­جان بخرند؛ اما در سیستم­ های خود از آب استفاده کنند؛ زیرا آب نقش خود را در تبادل حرارت در تمام سیستم­ های گرمایشی و سرمایشی به ­خوبی ایفا می ­کند؛ اگرچه این نقش را بی­ عیب و بی­ نقص بازی نمی­ کند. خوردگی یکی از مشکلات عمده در صنایع  به شمار می‌آید که سالانه مبالغ هنگفتی را به خود اختصاص می‌دهد. وقفه در تولید، زیان هنگفتی چه از نظر تولید هیدرو کربن و چه از نظر هزینه تعمیرات در پی خواهد داشت. بنابراین سلامت تجهیزات در طول عمر مفید آنها یک مساله اساسی به نظر می‌رسد. استفاده از بازدارنده‌های خوردگی سال‌هاست که به عنوان یکی از روش‌های کار آمد در صنایع به کار گرفته می‌شود.

بهترین مواد شیمیایی نانو ضد خوردگی در خاورمیانه

ممانعت کننده ها افزودنی‌هایی هستند که با ایجاد تغییر و تحول بر روی سطح فلزات، محیط و یا هر دو خوردگی را تحت کنترل در آورده و شیوه عمل آنها ایجاد تغییرات در واکنش‌های آندی، کاتدی و یا هر دوی آنها است. ممانعت کننده های بسیار زیادی با ترکیبات مختلف موجود می‌باشند؛ اکثر این مواد با آزمایشات تجربی پیدا شده و اصلاح یافته‌اند. به همین دلیل فرآیند حفاظت به این روش به طور کامل مشخص و روشن نیست. ماده بازدارنده خوردگی یک ترکیب شیمیایی است که وقتی در غلظت های پایین افزوده می شود،خوردگی (زنگ زدن) فلزات ،آلیاژها، لوله ها وخطوط لوله را کاهش می دهد یا متوقف می کند. آمین خنثی کننده به طور عمده برای مقابله با خوردگی در سیستم های بالا سری ستون تقطیر نفت خام در پالایشگاه با تامین pH مناسب ،برای عملکرد بهتر ماده فیلم ساز استفاده می شود.

کاهش خوردگی فلزات در پالایشگاه کاهش خوردگی فلزات در پالایشگاه, بهترین مواد ضد رسوب

مزایای استفاده از ضدخوردگی :

با لحاظ کردن ویژگی­ های فیزیکی و شیمیایی آب، سعی کرده است مشکلات استفاده از آن را تا حد ممکن رفع نماید. ما نمی­خواهیم سیستم­ های شما از استفاده از این سیال ارزان و فراوان محروم شود، لذا ضد خوردگی را ساخته ­ایم تا با اصلاحاتی که در ذیل ذکر می­ شود از تشکیل رسوب و خوردگی آنها جلوگیری کند.

 

  • دمای جوش آب که 100 درجه است را بالا می ­برد.
  • دمای انجماد 0 درجه را بسیار کاهش دهد.
  • از تشکیل کف ممانعت به­ عمل می ­آورد.

با اصلاحاتی که ذکر شد؛

  • شما دیگر با مشکل گرفتگی در لوله ­ها که عملکرد سیستم را کاهش  می­ دهد، مواجه نخواهید شد.
  • سیستم شما با ضد خوردگی دچار زنگ ­زدگی نمی­ شود.
  • هزینه نگهداری و تعمیر و تعویض شما کاهش خواهد یافت.
  • تاسیسات با افزایش عمر مفید روبرو خواهند بود.

جهت اطلاع ار فروش و مشاوره با کارشناس فنی شرکت با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.