تعمیر نشتی سینک ظرفشویی با چسب ماستیک : هنگامی که سینک آشپزخانه شما در حال نشت است، همیشه سعی کنید علت نشت سینک ظرفشویی را مشخص نمایید. و مشکل را اصولی و از منبع اصلی آن برطرف نمایید. در برخی مواقع سینک‌ها ممکن است به آسانی تعمیر شوند، برخی دیگر نیاز به خدمات یک لوله کشی حرفه ای دارند. این که آیا شما با یک لوله کش تماس گرفته اید یا سعی دارید نشت سینک آشپزخانه را به تنهایی برطرف کنید، مهم است بدانید که در وهله اول چه عواملی باعث بروز این نشت‌ها می‌شود.این نشتی ها اکثرا به دلیل آب بندی نامناسب سینک می باشد.

تعمیر نشتی سینک ظرفشویی با چسب ماستیک

نشتی سینک ظرفشویی ممکن است به دلیل وجود رخنه بین سینک و کانتر باشد. حتی کوچک‌ترین درز موجود بین این دو می‌تواند منجر به صدمات بسیاری شود بنابراین مهم است که خیلی سریع نسبت به تعمیر آن اقدام کنید تا نشتی آب به کابینت‌ها آسیب نرساند. برای اینکه ببینید مشکل نشتی آب از این مساله است یا خیر ابتدا دور سینک را خشک کرده و دوباره اندکی آب بریزید و ببینید آیا سینک چکه می‌کند یا خیر. با استفاده از یک چراغ قوه نیز می‌توانید درزهای بوجود آمده را بیابید. برای تعمیر این مشکل باید تمامی درزهای موجود بین سینک و کانتر را بگیرید و تا جای ممکن این دو را دقیق به یکدیگر بچسبانید. با استفاده از محصولات آب بندی و درزبندی مانند چسب سیلیکون یا چسب آکواریوم یا دیگر محصولاتی نظیر انواع ماستیک های درزگیر می توانید این عملیات را انجام دهید.معمولا سیفون‌ها پس از مدتی از بین می‌روند و دچار خرابی می‌شوند. یکی از مشکلات معمول در یک سیستم فاضلاب از بین رفتن آب‌بندی سیفون است. آب‌بندی سیفون ممکن است بر اثر هواکش نامناسب شبکه فاضلاب و به دنبال آن به وجود آمدن اختلاف فشار در دو طرف مایع سیفون از بین برود و نابود شود و به دنبال آن انجام مجدد آببندی نیاز باشد.

درزگیری نشتی سینک درزگیری نشتی سینک, آب بندی سینک های ظرفشویی

با اینکه بسیاری از تعمیراتی که خرجش فقط عوض کردن یک قسمت یا صرف انرژی برای سفت کردن پیچ است، می‌تواند به وسیلۀ خود شما انجام شود، تعمیرات دیگری هم هستند که به یک فرد متخصص نیاز دارند. اگر می‌بینید که مدام دارید یک مشکل را برطرف می‌کنید، احتمالا به یک تعمیر بزرگتر و عوض کردن اجزای بیشتری از آشپزخانه‌تان نیاز دارید.گاهی خرابی ‌ای که به وسیلۀ شما ایجاد می‌شود، هزینه‌اش از هزینۀ مشکل اولیه بیشتر است. تولید محصولات مرغوب گوهر ابنیه پایتخت با استفاده از بهترین مواد انگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک ، خواسته ی مصرف کننده را تحقق بخشیده است. جهت اطلاع از فروش محصولات و اجرای عایق کاری سینک آشپزخانه با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.