پخش چسب های درزگیر سیلیکونی برای سینک : عایق و درزگیر های ساختمانی محصولی است با کیفیت فوق العاده جهت درزگیری تمامی ترک ها و پر نمودن درزهای محل اتصال اجسامی که در داخل و خارج ساختمان باشد، به عنوان چسب برای ثابت نگهداری انواع اجسام، فراوری شده به عنوان بهترین ماستیک اکریلیک و درزگیر سطوح بتنی ، داخل و خارج ساختمان، پرکردن درزهای انبساطی دیوارها، سقف ها ، ترک های عمیق ساختمانی ،بندکشی کاشی ، سرامیک، سنگ، موزاییک و آجر در داخل و خارج ساختمان ،قابل استفاده در محل اتصال سیمان با چهارچوب پنجره های آهنی ، چوبی ، پی وی سی ، و حتی آلومینیومی برای جلوگیری از نفوذ آب باران ، ترمیم درزهای باز شونده سطوح گچی (جای میخ ، پیچ و ...) و آب بندی کردن سینک های ظرفشویی کاربرد دارد.

پخش چسب های درزگیر سیلیکونی برای سینک

چسب های درزگیر سیلیکونی یا آن طور که اکثر مردم آن را چسب آکواریوم می نامند در پر کردن شکاف های سرویس های بهداشتی، آینه ها، وان حمام ، سینک ظرفشویی و کاشی ها بسیار کارا هستند علاوه بر ضد آب کردن این شکاف ها و درزگیر ها به آن ظاهر زیبایی نیز می دهند. استفاده از چسب سیلیکون درزگیر می تواند یک کار سخت و چسبناک باشد که در صورت اجرای غلط حتی وظیفه ی اصلی خود که آب بندی هست را هم به درستی انجام نمی دهد. برای درزبندی سینک به چه ابزاری نیاز داریم :

  • یک  پمپ چسب (تفنگ چسب)  silicone gun
  • یک کارتریج چسب درزگیر سیلیکونی استاندارد
  • یک تیغ یا چاقوی تیز

چسب درزگیر سیلیکون چسب درزگیر سیلیکون, آب بندی سینک ظرفشویی

به طور معمول گیرش اولیه ژل های مخصوص آب بندی در مدت زمان 10 تا 20 دقیقه انجام گرفته و پس از 7 تا 12 ساعت محل مورد نظر خشک و مورد استفاده خواهد شد. در واقع، پیش از آن که ژل را مصرف کنید باید دقت داشته باشید تا ژل های اضافی نواحی ممکنه را پیش از خشک شدن پاک کنید. ژل های مخصوص آب بندی با دارا بودن خاصیت مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت، چسبندگی فوق العاده و پیوند با سطوح کاملا با محیط زیست سازگار بوده و نیز قابل استفاده برای عموم می باشد. در نظر داشته باشید، قبل از شروع، شما باید بازمانده چسب های سیلیکون یا دیگر درزگیر های موجود را حذف کنید. این را می توان به راحتی با یک چاقو یا تیغ محکم انجام داد. این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است این ناحیه نباید خاکی روغنی یا گریسی باشد هرگونه آلودگی محیطی می تواند کیفیت  اجرای این چسب درزگیر را کم کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.