فوم پلی یورتان برای عایق بندی سقف شیروانی : از عایق بندی دیوارها، سقف ها و لوله های خانه به عنوان مانعی در برابر اثرات تغییرات شرایط محیطی بر منزل، حفظ تعادل دما داخل منزل و کاهش هزینه انرژی استفاده می شوند. قبل از استفاده از عایق ها، بهتر است که انواع آن را بشناسید و اینکه بدانید که  در چه مکان هایی و به چه صورتی استفاده کنید. عایق بندی مناسب سقف اتاق زیر شیروانی شامل چند مرحله - این آماده سازی سطح، مواد نصب و راه اندازی و تثبیت آن است.

فوم پلی یورتان برای عایق بندی سقف شیروانی

عایق بندی دیواره ها و سقف ها، امروزه در تمامی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع می توان گفت برای بدست آوردن بازخورد بهتر، توصیه میشود که تمامی سطوح را عایق بندی کنید اما خب این مساله همیشه برای هر کسی امکان پذیر نیست. فوم پلی یورتان عایق، این عایق متعلق به دسته عایق های حرارتی اسپری است. این ماده از مواد اولیه پلیمری تهیه شده است که در نتیجه یک واکنش شیمیایی ویژه کف می کند و پس از جامد شدن ، یک لایه عایق متخلخل از سلول های بسته پر از دی اکسید کربن تشکیل می دهد.

فوم پلی یورتان شیروانی فوم پلی یورتان شیروانی, عایق پلی یورتان برای سقف

 

برای گرم کردن اتاق زیر شیروانی ، می توانید از دو نوع عایق استفاده کنید :

  1. دو جزء. این ماده با مخلوط کردن پلیول (مؤلفه A) و پلی ایزوسیانات (مؤلفه B) در یک دستگاه ویژه تشکیل می شود و به دنبال آن سمپاشی مخلوط بر روی سازه های عایق با استفاده از اسلحه متصل به کمپرسور انجام می شود. این ترکیب برای گرم کردن مناطق بزرگ سطح استفاده می شود.
  2. یک جزء در قوطی های فلزی با ظرفیت 1 لیتر تحویل داده می شود ، کاملاً آماده استفاده است. سم پاشی با استفاده از اسلحه ای که روی آن ظرف پوشیده شده انجام می شود. چنین بخاری (به عنوان مثال Polinor) برای پردازش نواحی کوچک و سخت قابل دسترسی از اتاق زیر شیروانی استفاده می شود و اغلب با سایر بخاری ها ترکیب می شود.

یک عایق بندی اصولی و درست، مانع ورود شرایط بد به محیط شده و حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. معمولا برای عایق بندی اتاق زیر شیروانی از عایق های سست استفاده می کنند.
زیرا این عایق ها ارزان هستند و پوشش بهتری دارند. دقت کنید که قبل از هر عایق بندی، نشتی ها را ببندید و اگر قسمتی نیاز به تعمیر دارد اول آن را اصلاح کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.