نمایندگی عایق ضد اسید سطوح بتنی در سراسر ایران : ملات های مقاوم شیمیایی بر پایه سیلیکات پتاسیم (WG) که این محصول ملاتی است دو جزئی که بر پایه پودر و مایع سیلیکات پتاسیم طراحی گردیده است. این پوشش در مخازن، کانال ها و حوضچه های در معرض اسید های مختلف و یا بخارات اسیدی مورد استفاده قرار می گیرد. از خواص این محصول می توان به مقاومت دمایی بالا، مقاومت در برابر کلیه اسید ها (به جز اسید فلوئیدریک) و مقاومت مناسب در برابر شستشو و قلیاهای ضعیف نام برد. از این ملات به عنوان بستر زیر کاشی های ضد اسیدی و آجرهای مقاوم ضد اسیدی استفاده می شود.

نمایندگی عایق ضد اسید سطوح بتنی در سراسر ایران

ترکیب ملات ضد اسید سیلیکات پتاسیم ترکیبات شیمیایی به صورت ترکیب مولکول ها می باشد. جهت ارزیابی فاصله میان صفحه های نانو کلی در پوشش های نانو کامپوزیت، از آزمون تفرق اشعه ایکس استفاده شد که نتایج حاکی از درصد وزنی در پوشش شامل هاردنر پلی آمید و آمین بود. ملات ضد اسید سیلیکات پتاسیم محصولی می باشد که از دو قسمت بر پایه ترکیبات معدنی سنگین تهیه می شود که این مواد جهت پوشش انواع سطوح بتنی و فلزی در معرض خوردگی شدید و نصب کاشی ضد اسید  مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین ویژگی ملات ضد اسید سیلیکات پتاسیم پایداری حرارتی تا دمای 9۰۰ درجه و عدم کاهش مقاومت مکانیکی تا همان دمای ذکر شده را دارا می باشدو مقاومت ملات ضد اسید سیلیکات پتاسیم نیز در برابر آب های خالص و دریا و همچنین آب یونیزه نیز بالا می باشد. جهت اطلاع از فروش محصولات شرکت گوهر ابنیه پایتخت با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد اسید و قلیا عایق ضد اسید و قلیا, آب بندی و عایق کاری سطوح

خواص و اثرات ملات ضد اسید :

  • مقاومت حرارتی عالی ملات ضد اسید تا ۵۰۰ درجه سانتیگراد.
  • پایداری و مقاومت شیمیایی عالی ملات ضد اسیدی در برابر انواع قلیا و اسیدهای قوی معدنی و آلی ، نمک ها ، حلال ها ، روغن ها و دیگر مواد شیمیایی مخرّب.
  • چسبندگی بسیار زیاد ملات های ضد اسید به انواع مصالح.
  • مقاوم در برابر آب و مواد قلیایی می باشد.
  • مقاومت عالی ملات ضد اسید در برابر حرارت زیاد.
  • مقاومت مکانیکی بسیار عالی  این ملات.
  • امکان پوشش دهی سطوح بدون نصب کاشی.

این ملات ها دو جزئی و به صورت پودر مایع می باشد که با نسبت ۱ واحد وزنی مایع و ۳ واحد وزنی پودر با هم مخلوط می گردد. در صورتی که ملات با غلظت کمتر مورد نیاز باشد می توان نسبت پودر به مایع را به تناسب غلظت مورد نیاز کاهش داد تا ملات روان تر تهیه گردد. لذا نسبت مصرف کمتر از ۵/۲ قسمت پودر به قسمت مایع مجاز نمی باشد. از آب به عنوان حلال برای پاک کردن سطوح کار از ملات ضد اسید قبل از خشک شدن کامل می توان بهره برد.