نمایندگی انواع ماستیک های درزبندی در کرج : ماستیک از جمله مصالح ساختمانی به حساب می آید که عموما از آن جهت درزگیری و آب بندی نمودن سطوح مختلف و همچنین ترمیم و افزایش مقاومت سطوح آسیب دیده مانند پر کردن ترک های موجود در آسفالت و بتن استفاده می گردد. ماستیک درزگیر دارای انواع زیادی می باشد که مصارف بسیار گسترده ای نیز دارند.

نمایندگی انواع ماستیک های درزبندی در کرج

ماستیک درزگیر قیری این ماستیک که بر پایه قیر اصلاح شده تولید می گردد به دو صورت سرد اجرا و گرم اجرا قابل استفاده می باشد. عمده کاربرد این ماستیک ترمیم ترک های ایجاد شده بر روی آسفالت خیابان و همچنین درزها و ترک های پشت بام می باشد. این درزگیر قابلیت چسبندگی به سطوح بتنی و سیمانی و فلزی را نیز دارا می باشد و از مقاومت بسیار بالایی حرارتی و رطوبتی برخوردار است. در شرایط جوی مختلف مقاوم است و دچار انقباض و انبساط نمی گردد. تولید محصولات مرغوب گوهر ابنیه پایتخت که با استفاده از بهترین مواد انگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک ساخته شده است، بهترین انتخاب برای درزبندی و آب بندی سازه شما عزیزان می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول و ارتباط با مجموعه ما با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای ماستیک های درزبندی :

  • مقاوم در برابر اسیدهای رقیق و گازهای شیمیایی.
  • مقاوم در برابر ولتاژهای الکتریکی ، تغییرات آب و هوایی و اشعه UV  خورشید.
  • قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا.
  • چسبندگی بسیار عالی به کلیه سطوح بتن ، فلز ، چوب ، آسفالت ، سنگ و سرامیک و موزائیک.
  • بهداشتی ، بدون خطر شیمیایی و دوستدار محیط زیست.چسب ماستیک درزبندی چسب ماستیک درزبندی, عایق چسبی ماستیک

نسل جدیدی از ماستیک درزگیر با فناوری نوین محصولی نانو که تهیه شده در دو رنگ برای راحتی در استفاده با رنگ های مشکی و سفید می باشد.

  • ماستیک سفید: رنگ سفید با قابلیت تغییر رنگ قبل از اجرا و رنگ ثابت بعد از اجرا.
  • ماستیک مشکی: رنگ مشکی / رنگ ثابت بعد از اجرا.

موارد مصرف ماستیک های درزگیری :

درزگیری سطوح بتنی داخل و خارج ساختمان ، پر کردن درز های انبساطی دیوار ها ، سقف ها ، کف ها و ترک های عمیق ساختمانی ، بند کشی کاشی ، سرامیک ، سنگ ، موزائیک و آجر در داخل و خارج ساختمان ، قابل استفاده در محل اتصال سیمان با  چارچوب پنجره های آهنی ، چوبی ، پی وی سی (PVC) و حتی آلومینیومی برای جلوگیری از نفوذ آب باران ، ترمیم درز های باز شونده سطوح گچی (جای میخ ، پیچ و …) ، جهت درزگیری سینک های ظرفشویی و دستشویی ، کناره های ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب ، درزگیری بدنه خودرو در صنف صافکاری و نقاشی ، درزگیری دور وان ، جکوزی ، توالت فرنگی و انواع سطوح دیگر کاربرد دارند.