کاربرد چسب ماستیک پلی یورتان برای درزگیری سطوح : چسب پلی یورتان سوسیسی یک نوع چسب تک جزئی بر پایه پلی اورتان هیدروفیلی است (هیدروفیل : ماده ای که توسط رطوبت یا آب فعال می شود، آبدوست) ، هنگامی که چسب پلی اورتان سوسیسی  در معرض رطوبت قرار می گیرد، افزایش نسبی حجم داشته و همین عامل باعث آب بندی هر چه بیشتر بین درزها می شود ، بهترین چسب برای آب بندی و درزبندی برای انواع سطوح و یک راه حل بسیار عالی با طول عمر بالا برای آب بندی است.

کاربرد چسب ماستیک پلی یورتان برای درزگیری سطوح

ماستیک پلی یورتان یک چسب بسیار قدرتمند بر پایه رزین های پلی یورتان می باشد، که پس از اجرا در درز موجب اتصال دائمی و پر شدن درز بصورت موثر خواهد شد. ماستیک پلی یورتان پس از گیرش کاملا سخت نخواهد شد و پس از خشک شدن کامل مانند یک لاستیک با خاصیت الاستیسیته بالا و در برابر تنش های سازه ای مقاومت ایده آلی دارد و از هم گسیخته نخواهد شد.

موارد مصرف ماستیک پلی یورتان :

  1. پرکردن درزهای انبساط بتن های حجیم و ژوئن ها.
  2. آببندی انواع درزها در سد و نیروگاه، تونل، خطوط انتقال آب، تصفیه خانه و مخازن آب آشامیدنی.
  3. به عنوان درزگیر نما علی الخصوص در مناطق ساحلی.
  4. درزبندی لوله ها، منهول ها و قطعات پیش ساخته.
  5. پوشش آب بندی در سطوح داخلی و خارجی ساختمان از جمله چوب، فلز، سنگ، سرامیک و فایبرگلاس.چسب ماستیک پلی یورتان چسب ماستیک پلی یورتان, ماستیک سوسیسی جهت درزگیری

مزایای استفاده از ماستیک پلی یورتان چیست؟

  • ماستیک پلی یورتان، چسبندگی فوق العاده بالایی دارد و به انواع سطوح مختلف می چسبد.
  • این محصول، در برابر عوامل خورنده محیطی و جوی مقاومت بالایی دارد.
  • این فرآورده روان است؛ اما در درزهای عمودی شره نمی کند.
  • در دامنه وسیع دمایی، این محصول انعطاف پذیر است و سرما و گرمای هوا نمی تواند مانع از انعطاف پلی یورتان شود.
  • استحکام فرسایشی این محصول بسیار بالا است.
  • این فرآورده را می توان رنگ آمیزی کرد.
  • جمع شدگی و انقباض در ماستیک پلی یورتان رخ نمی دهد.
  • این محصول غیر سمی بوده و دارای تأییدیه مصرف در مجاورت آب آشامیدنی است.

چسب ماستیک پلی یورتان نوعی درزگیر تک جزئی انعطاف پذیر و قابل رنگ آمیزی بر پایه پلی یورتان می باشد. این محصول دارای چسبندگی فوق العاده به انواع سطوح بوده و گیرش آن توسط رطوبت انجام می گیرد. بنابراین محدودیتی در زمینه استفاده در محل مرطوب یا سطح مرطوب ندارد. چسب پلی یورتان دارای مقاومت مکانیکی بالایی بعد از گیرایش نهایی می باشد. البته می توان برای مقاومت بهتر سطح مورد نظر را به وسیله پرایمر های مخصوص زیر سازی نمود. این محصول در بسته بندی سوسیسی 600 میلی لیتر و کارتریج 310 میلی لیتر ارائه می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.