خرید عایق های رنگی برای نمای سازه ها : امروزه یکی از مشکلات ساختمان ها مخصوصا در شمال کشور بحث عایق بودن نمای خارجی سازه است. در نماهای ساختمان ها از متریال های متنوعی استفاده می شود. عایق های رنگی و بیرنگ نانو راهی مناسب در جهت عایق کاری و ضد آب کردن نما روی هر متریالی است. به این صورت که اگر نما سیمانی باشد، از مواد رنگی عایق نانو استفاده می شود. در آب بندی نمای ساختمان رنگ ضد آب به صورت لاستیک در آمده و ساختمان را در برابر رطوبت و حرارت محافظت می کند. البته در شمال کشور از ایزوگام روی نما برای مقابله با رطوبت استفاده می شود که واضح است زیبایی را از نمای سازه می گیرد.

خرید عایق های رنگی برای نمای سازه ها

یکی از مسائلی که زمینه فرسوده‌ شدن بنا را مهیا می‌کند، رطوبت است، رطوبت ممکن است ناشی از عوامل متعددی باشد، تنها کاری که می‌توان برای جلوگیری فرسودگی ناشی از رطوبت انجام داد، اجرای عایق رطوبتی روی محل‌های مورد نیاز است،  انتخاب عایق رطوبتی از بین انواع عایق رطوبتی موجود به عوامل متعددی بستگی دارد. از گذشته تا کنون از انواع عایق رطوبتی برای این کار استفاده شده است، برخی از این روش‌ها امروزه کاملا منسوخ شده‌اند و روش‌هایی که امروزه برای عایق‌ کاری بنا در برابر رطوبت استفاده می‌شود، روش ‌های مطمئنی هستند که کارایی خود را در این زمینه به اثبات رسانده‌ اند. عایق رطوبتی نانو هم کار ایزوگام را بهتر و سریعتر و با طول عمر بیشتر انجام می دهد و هم بسیار شکیل تر خواهد بود و نمای ساختمان را زیبا خواهد کرد.در صورت استفاده از سنگ، سرامیک، آجر و چوب روی نما ما عایق بی رنگ نانو را برای آب بندی نما پیشنهاد می کنیم. عایق بی رنگ نانو سطح را در عین حال که کاملا پیدا است به زیبایی آن ضرری نمی زند و متریال نما را مخفی نمی کند ،در مقابل باران های اسیدی محافظت می کند و قطعا طول عمر نمای ساختمان را بالا می برد و مانع از صرف هزینه مجدد برای ترمیم نما خواهد شد. تولید محصولات آب بندی مرغوب شرکت گوهر ابنیه پایتخت که با استفاده از بهترین مواد انگلیسی درجه یک، تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی رنگی نما عایق رطوبتی رنگی نما, آب بندی نما با عایق رنگی

این محصول به راحتی توسط قلم مو یا فرچه یا اسپری روی سطوح مختلف اجرا می شود و علاوه بر رنگ آمیزی سطح ، موجب عایق شدن کامل سطح در برابر آب و رطوبت خواهد شد. نانو عایق رطوبتی را می توان در رنگ بندی های متنوع مطابق با سلیقه کارفرما تولید و ارائه نمود. همچنین به کمک فناوری نانو در این محصول ، علاوه بر برآورده ساختن مسائل زیست محیطی ، انجام عایق کاری با اعمال لایه نازک و در عین حال مقاوم، در برابر نم و رطوبت و رشد و کپک و قارچ در دسترس خواهد بود.