اجرای عایق نانو قیر سرد آب بندی بنا : عایق نانو قیر سرد به مخلوطی از مصالح سنگی با قیر (قیر محلول، امولسیون) گفته می‌شود که عمل اختلاط قیر و مصالح در درجه حرارت محیط انجام و در همین دما پخش و متراکم می‌شود. سنگدانه‌ها در زمان اختلاط با قیرابه می‌تواند مرطوب باشند ولی برای قیرهای محلول، رطوبت مصالح باید در دمای محیط یا تحت اثر حرارت، خشک شود. مخلوط‌های آسفالت‌های سرد که با قیرهای محلول غلیظ مانند MC – ۳۰۰۰ یا SC-3000  تهیه می‌شوند عملاً مانند آسفالت گرم باید در حرارت ۹۵ درجه سانتی‌گراد یا بیشتر با قیر مخلوط شده و در محدوده همین دما، پخش و متراکم می‌شوند.

اجرای عایق نانو قیر سرد آب بندی بنا

این محصول، محصولی جدید مخصوص درزگیری و آب بندی دیوار ها و پشت بام ها و پوشش عایقی فوندانسیون ها و پایه های بتنی که در زیر خاک یا آب قرار می گیرند. عایق کردن سرویس های بهداشتی ، حمام ها ، آشپزخانه ، بالکن ، زیر زمین و استخر قبل از کاشی کاری و کف سازی نهایی از کاربردهای این نوع قیر سرد می باشد. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی قیر سرد عایق رطوبتی قیر سرد, قیر سرد اجرا

مزایا عایق نانو قیر سرد :

  1. چسبندگی بسیار زیاد به اغلب مصالح ساختمانی.
  2. پایداری در برابر عوامل جوی و عمر مفید طولانی.
  3. انعطاف‌پذیری و کشسانی بسیار زیاد جهت تحمل ترک‎های ساختمان.
  4. قابلیت خود ترمیمی در برابر آسیب‌های فیزیکی جزئی.
  5. مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی، سولفات‌ها و کلرید ها.
  6. عایق یکپارچه فاقد درز و اورلپ.

قیر، آب و امولسیون ساز اجزای اصلی تشکیل دهنده امولسیون های قیری می باشند. در بعضی موارد ممکن است فاز آبی امولسیون قیری حاوی پایدار کننده نیز باشد. تحقیق در مورد سه جزء اصلی تشکیل دهنده امولسیون قیری یعنی قیر، آب و امولسیون ساز جهت درک عملکرد امولسیون قیری ضروری است.
تقسیم بندی برای امولسیونهای قیری بر اساس ضابطه های زیر می باشد:
1- ساختار یونی (علامت بار الکتریکی ذره)
2- پایداری در تماس با مصالح سنگی تند شکن (ناپایدار)، متوسط شکن(نیمه پایدار)، دیرشکن (پایدار)

روش مصرف عایق نانو رطوبتی قیر سرد:

۱_ سطح مورد نظر باید تمیز و عاری از خاک و گرد و غبار و همچنین چربی و روغن گردد ،سطح زیر کار سست نباشد( دارای استحکام اولیه باشد).

۲_ جهت عایق کاری سطوح ابتدا ۳۰ درصد به عایق امولسیون آب اضافه نموده و خوب هم زده تا مخلوطی یکنواخت بدست آید سپس از دوغاب در سطح استفاده تا در صورت ترک یا شیار پر گردد و همچنین سطح تثبیت شود.

۳_ پس از خشک شدن در صورت مسلح نمودن تیشو یا چتایی استفاده کرده که روی سطح اول چسبانده و سپس عایق خالص را روی آن با ضخامت مورد نظر اجرا نمایید و در صورت مسلح نکردن سطح خود ، عایق خالص را روی سطح اولیه که خشک شده را با ضخامت مورد نظر (معمولا ۱ تا ۲ میلیمتر ) اجرا نمایید.