پخش و توزیع قیر سرد در جهانشهر کرج : قیر در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار است و علاوه بر استفاده در عایق رطوبتی قیر و گونی، مصارف دیگری همچون ساخت رویه های آسفالتی در راه سازی نیز دارد. قیر یک فرآورده طبیعی است که به حالت محلول در نفت خام موجود است و از هیدروکربورهایی با وزن مولکولی بالا تشکیل شده است. قیر دارای رنگ مشکی براق است و عمده ترین ویژگی آن، غیر قابل نفوذ بودن در برابر آب و نیز خاصیت چسبندگی آن است. قابلیت چسبندگی قیر بیشتر در راهسازی مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که به صورت لایه نازکی دور دانه های سنگی را گرفته، آن ها را به یکدیگر می چسباند و تشکیل آسفالت را می دهد.

پخش و توزیع قیر سرد در جهانشهر کرج

قیرهای محلول، از حل کردن قیرهای خالص در حلال ها و یا روغن های نفتی به دست می آیند. نوع و کیفیت قیرهای محلول به کیفیت قیرهای خالص اصلی، نوع و مقدار حلال بستگی دارد. هر اندازه مقدار حلالهای نفتی در قیر محلول زیادتر باشد، روانی آن بیشتر است. عدم دسترسی به وسایل گرم کننده قیر، تجزیه شدن قیر در حرارت های بالا، سرد شدن قیر در هنگام کار، عدم امکان نفوذ آن در مواد معدنی متخلخل، لزوم ایمنی کارگران، آتش سوزی و صرف وقت باعث می شود، که در بعضی موارد از قیرهای محلول استفاده شود. جهت اطلاع از فروش محصولات با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پخش قیر سرد پخش قیر سرد, بهترین عایق قیری سرد

مزایای محصول قیر سرد :

۱_ غیر قابل اشتعال و بدون خطر آتش سوزی.

۲_ اجرای سرد (بدون گرم کردن و اتلاف انرژی).

۳_ محافظت بتن در مقابل سولفاته شدن در خاک های شور و املاح نمکی و….

۴_ محصول فوق در حین اجرا محلول در آب می باشد که پس از خشک شدن، لایه مقاوم و قابل انعطاف که مانع نفوذ آب و رطوبت در بستر ایجاد شده می گردد.

۵_ چسبندگی خوب نسبت به سطوح مختلف ( مصالح ساختمانی ، فلز ، چوب و …).

۶_ کارایی راحت و آسان که عایق کاری را سرعت می بخشد.

۷_ اجرا توسط قلمو ، جارو مویی ، جارو طی و پاششی.

۸_ میزان مصرف بستگی به محل اجرا و ضخامت لایه عایق کاری به ازای هر کیلو گرم ،۱ تا ۳ متر مربع می باشد.

۹_ فاقد آلودگی و سازگار با محیط زیست.

۱۰_ بدون بو ناشی از حلال های نفتی.

محصول قیر سرد اجرا که این محصول اکسون سیل پوشش قیری اصلاح شده پلیمری است که نحوه اعمال آن به صورت سرد اجرا می باشد. بنابراین با بکار بردن آن می توان بدون نیاز به گرما با سهولت و سرعت بالا سطوح عمودی و افقی را با روش های معمول مانند قلمو، غلطک و بهترین روش اسپری عایق کاری کرد.