بهترین ماستیک قیری سرد اجرا در محمدشهر کرج : پر نمودن درزهای انبساطی سازه های بتنی یکی از مهم ترین مراحل در اجرای سازه می باشد . مواد پر کننده درزهای انبساطی سازه، می بایست طوری باشد که با رفتارهای سازه ای سازگار باشد و علاوه بر آن در مورد نفوذ ناپذیر شدن درز و حفظ خواص، در دراز مدت و داشتن دوام و پایایی طولانی پس از اجرا و عدم مشکلات بهداشتی و زیست محیطی قابل اطمینان باشد. یکی از درزگیرهای ساده و مقرون به صرفه در این راستا ماستیک قیری سرد اجرا می باشد.

بهترین ماستیک قیری سرد اجرا در محمدشهر کرج

ماستیک قیری سرد اجرا ، نوعی ماستیک قیری تک جزئی است که از ترکیب لاستیک بیتومن ، قیر و حلال های خاص و افزودنی های شیمیایی ویژه و رزین های امولسیونی تولید شده و قدرت چسبندگی بسیار زیادی به انواع سطوح زیرآیند نظیر بتـن ، آجر ، آسفالت و . . . دارد . این محصول پس از تبخیر شدن حلال، پس از اجرا درون درز، به حالت ماده ای جامد و انعطاف پذیر در می آید. درزگیر قیری سرد اجرا ماده بسیار مناسبی برای پر نمودن درزهای انبساطی است. ماستیک سرد اجرا در واقع یک درزگیر الاستیک بر پایه بیتومن رابر آن مقاومت بالایی در برابر حرارت و شرایط جوی خواهد داشت. موارد مصرف ماستیک های سرد اجرا وسعت زیادی دارد که از جمله ی آن ها قابل استفاده در درزهای عمودی و افقی، درزبندی کانال های آبرسانی، درزبندی پیاده رو های بتنی، پل ها ، سقف ها و آسفالت ها و درزهای بین ساختمان ها در پشت بام ها اشاره کرد. برای کسب اطلاع از فروش و قیمت محصولات ماستیک شرکت گوهر ابنیه پایتخت با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک سرد اجرا عایق بندی ماستیک سرد اجرا عایق بندی, آببند کانال آبرسانی

از دیگر موارد مصرف ماستیک های سرد اجرا :

  • ﻻﻳﻪ ای آب ﺑﻨﺪ ﺑﺮ روی ﺑﺘﻦ و آﺟﺮ در ﻣﺨﺎزن و ﺳﺎزه ﻫﺎی ﻧﮕﻬﺪارﻧﺪه آب.
  • ﭼﺴﺐ جهت ﻧﺼﺐ ﻗﻄﻌﺎت ﻛﻔﭙﻮش چوبی، ﺗﺨﺘﻪ ﻫﺎی ﻋﺎﻳﻖ ﻛﻨﻨﺪه، پلی اﺳﺘﺎﻳﺮﻳﻦ ﻣﻨﺒﺴﻂ ﺷﺪه و ﺟﻬﺖ اﻳﺠﺎد یک ﻻﻳﻪ اﺗﺼﺎل دﻫﻨﺪه ﺑﺮای ﻣﻼت.
  • اﻳﺠﺎد ﻻﻳﻪ میانی در ﺳﺎزه ﻫﺎی ﺟﺪﻳﺪ درﻛﻒ.
  • پوشش دﻳﻮارﻫﺎی داخلی و ﺧﺎرجی.
  • ﺗﻌﻤﻴﺮ اﻧﻮاع ﺳﻘﻒ ها ﺑﺎ ﭘﻮﺷﺶ ﻗﻴﺮﮔﻮنی، آﺳﻔﺎﻟﺖ، ﺳﺮب، روی، آﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻢ، ﺑﺘﻦ، ﻣﻼت سبک، ﺗﺨﺘﻪ، ﺳﻨﮓ، آزﺑﺴﺖ، ورق آﻫﻦ ﻣﻮج دار، و ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻳـﻚ ﻻﻳﻪ ﻣﺤﺎﻓﻆ در ﺑﺮاﺑﺮ رﻃﻮﺑﺖ.
  • آب ﺑﻨﺪی ﻋﻤﻮمی انواع ﺳﻄﻮح بتنی، آزﺑﺴﺖ، ﻋﺎﻳﻖ ﺑﺎم، ﺳﻨﮓ ﻓﺮش و ﭼﻮب.

از خصوصیات و مزایای این نوع ماستیک می توان به مقاومت آن در برابر هر نوع شرایط جوی و بدون شره بودن آن اشاره کرد. این ماستیک پس از اجرا بر روی سطح مورد نظر به فرم طبیعی خشک شده و پس از آن مقاومت بالایی در برابر حرارت و شرایط جوی خواهد داشت، از این رو بهترین ماستیک برای آب بندی و عایق بندی کانال های آبیاری و آبرسانی که در معرض هوا و در محیط های باز می باشد.