کاربرد ماستیک سرد اجرا پوشش اتصال لوله های فلزی : ماستیک های قیری که جهت درز بندی کردن و ترمیم ترکهای روی سطوح استفاده می گردند به صورت گرم و سرد اجرا می شوند. ماستیک سرد اجرا که بر پایه آب سرد اجرا می گردد، به دلیل عدم نیاز به گرم کردن ماستیک قبل از اجرا کاربرد های بیشتری دارد. این گروه از محصولات تولیدی عمدتا به منظور پر کردن و آب بند نمودن درزها ، منافذ و ترک ها، روی سطوح مختلف مانند بتن ، فلز، آسفالت، چوب و … مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد ماستیک سرد اجرا پوشش اتصال لوله های فلزی

این محصولات با استفاده از مواد مختلفی نظیر انواع قیرها، حلال ها، پلیمرها، رزین ها، افزودنی های ویژه و مواد پرکننده، تولید و به طریق سرد یا گرم اجرا می شوند. از جمله ویژگی های ماستیک ها و درزبندها می توان به رطوبت ناپذیری، انعطاف پذیری، چسبندگی، مقاومت در برابر عوامل جوی و مواد شیمیایی اشاره کرد. علاوه بر این چون درزبندها پس از خشک شدن حالت لاستیکی پیدا می کنند، هرگونه فشار، ضربه، تغییرات دما و حرکات نسبی اجزا ساختمان را نیز تحمل می کنند.

چسب ماستیک سرد اجرا چسب ماستیک سرد اجرا, عایق بندی اتصالات لوله

برخی از مشخصات چسب های ماستیک عبارتند از :

  • قدرت چسبندگی بالا به همه مواد و مصالح از جمله بتن، سنگ و ....
  • طول زیاد.
  • انعطاف پذیری بالای چسب در دمای های خیلی زیاد و خیلی کم.
  • عدم فرسایش در مقابل تابش نور خورشید.
  • امکان رنگ کردن آن ها و همرنگ ساختن آن با محیط با استفاده از رنگ های حلال.

این محصول برای سازه های با شرایط بهره وری نرمال مناسب است و در سازه هایی که در مجاورت یا معرض حلال های شیمیایی و مواد نفتی قرار دارند، مناسب نمی باشد. ماستیک قیری سرد اجرا از نظر اقتصادی، نسبت به سایر پر کننده های درزهای انبساطی مقرون به صرفه تر است. همچنین از نظر اجرا نیز نسبت به مورد مشابه ( ماستیک قیری گرم اجرا ) شرایط ساده تری دارد و محصولی آماده مصرف است و نیازی به اعمال حرارت و جهت تبدیل شدند به سیال جهت استفاده برای این محصول وجود ندارد. تجربه ۲۲ ساله شرکت گوهر ابنیه پایتخت و رضایت مشتریان عزیز در پروژه های کوچک و بزرگ حاکی از فعالیت و زحمت های بی پایان پرسنل ما است که شما بدون تردیدی محصولات ما را انتخاب می کنید. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با انواع محصولات چسب ماستیک و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاورین فنی شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. شماره تلفن کارشناس : 09121754110 .