عایق بندی درزهای پشت بام با چسب سفید آب بندی : پشت بام هایی که روی سقف آنها موزاییک و سنگ و سرامیک شده به دلیل مناسب نبودن کیفیت ایزوگام اجرا شده یا فرسودگی ایزوگام و قیرگونی دچار نشت آب می شود وبرای عایق کاری پشت بام نیازی به کندن موزاییک و عایق کاری مجدد نیست ما یک نوعی عایق داریم که رنگ خاصی ندارد و به شکل شفاف می باشد و کیفیت آن از قیرگونی و ایزوگام مناسب تر هست و مخصوص سطوح صاف و سیقلی مثل کاشی و سرامیک ،موزاییک ،سنگ می باشد و بدون تخریب سطح قبلی و یا خراب شدن موزاییک و… سطح رو کاملا عایق کاری می کند و با راه رفتن و جابه جایی وسیله و … سوراخ نمی شود این عایق در مقابل گرمای خورشید و اشعه آن مقاوم می باشد و با یخبندان نیز دچار شکستگی نمی شود این عایق طوری ساخته شده است که در مقابل مواد شوینده نیز مقاوم باشد و بدون نگرانی از نشت آب ساختمان شما برای سال های سال از نشت آب در امان باشد.

عایق بندی درزهای پشت بام با چسب سفید آب بندی

روش سنتی آب‌بندی پشت‌بام، سرویس بهداشتی و حمام، استفاده از قیرگونی و ایزوگام است. مواردی اعم از مدت انبارداری کم، طول عمر پایین، عدم انعطاف‌پذیری و مقاومت پایین در برابر شرایط جوی، اشعه آفتاب و تغییرات دما، هزینه نگهداری و تعمیر بالا و سایر مشکلات فنی، اجرایی و زیست‌محیطی ایزوگام سبب شد تا امروزه از مصالح جایگزین به ‌منظور آب‌بندی استفاده شود. به این مصالح (روش) جدید عایق سفید می‌گویند، البته درصورتی‌که به‌عنوان عایق پشت‌بام استفاده شود، بام سفید نیز نامیده می‌شود. عایق سفید یا بام سفید نوعی پوشش کاملاً آب بند است که بر پایه پلیمر و مواد آکریلیکی ساخته‌شده است. حلال این محصول آب است و کاملاً با محیط ‌زیست سازگار می‌باشد. عایق چسبی رطوبتی که باکیفیت ترین محصول عایق بی رنگ در ایران می باشد و یک پک هست شامل دو محصول یک محصول یک ژل الاستیکی بی رنگ هست که بر روی بند کشی ها اجرا می شود و یک لایه روی بند کشی ها ایجاد می کند. جهت خرید محصولات و سفارش اجرای کار با شماره تلفن 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب عایق بندی بامچسب عایق بندی بام, آب بندی با چسب ماستیک

 

این لایه انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و در صورت ترک خوردن سطح زیرین عایق سوراخ نمی شود و محصول دوم یک مایع بی رنگ است و روی سطح با طی اجرا می شود یک لایه بسیار سخت و محکم می باشد و روی لایه اول و موزاییک ها رو پوشش می دهد و از سطح در برابر ضربه و صدماتی که باعث خراب شدن عایق بشود جلوگیری می کند و اجرای آن بسیار ساده و آسان می باشد به حدی که خانم های خانه دار اقلب این عایق را از ما تهیه می کنند و خود اقدام به عایق کاری ساختمان خود می کنند، این عایق هزینه بسیار بسیار کمی دارد و عمر و دوام بالایی دارد. چسب عایق پشت بام، پوششی سرد و تک جزئی بوده که با خواص برتر جایگزین بسیار مناسب برای سایر عایق های سنتی مانند: (قیرگونی و ایزوگام ) می باشد . این عایق قابلیت پر کردن ترک های سطحی را داشته و با چسبندگی مناسب به سطوح و خواص آب بندی و انعطاف پذیری عالی ، مانع از نشت و نفوذ رطوبت به سطوح گردیده و عمر ساختمان را افزایش می دهد.