عرضه انواع عایق های حرارتی دیوار آپارتمان ها در ایران : عایق حرارتی دیوار داخلی به مفهوم کاهش انتقال حرارت مابین اشیاء در تماس حرارتی و یا محدوده تاثیر تابشی می باشد. به عبارت دیگر عایق حرارتی به معنای انتقال انرژی حرارتی مابین اشیاء با درجه حرارت متفاوت است. عایق حرارتی می تواند با روش ها و یا فرآیندهای خاص طراحی شده و همچنین با اشکال و مواد مناسب تولید گردد.  کاربرد عایق حرارتی در ساختمان ها به منظور عایق کردن آن ها موجب صرفه جویی در مصرف انرژی از 35 تا 55 درصد می شود. تغییر اعداد فوق با توجه به وضعیت عایق کاری نظیر انتخاب عایق، ضخامت و نوع آن متعیر می باشد. انتخاب روش مناسب عایق کاری دیوارهای ساختمان به عواملی اعم از وضعیت دیوارها، نمای خارجی ساختمان، هزینه عایق کاری و... وابسته است.

عرضه انواع عایق های حرارتی دیوار آپارتمان ها در ایران

دیوارهای ساختمان راهم از داخل و هم از خارج می توان عایق بندی کرد. در عایق کاری خارجی دیوارها معمولا با گرم شدن داخل ساختمان گرما داخل دیوارها باقی می ماند و درصورتی که محیط داخلی ساختمان سرد شود، گرمای دیوارها داخل ساختمان را گرم می کند .از این روش برای ساختمان های مسکونی بیشتر اشتفاده می شود اما در روش عایق کاری داخل دیوارها که معمولا برای ساختمان های اداری انجام می دهند ، گرمای داخل ساختمان باعث گرم شدن دیوارها نمی شود و تغییرات دمای ساختمان در این روش بالاست . بهتر است در این ساختمان ها از دستگاه های کنترل دما استفاده گردد. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از نحوه فروش و نصب و اجرای محصول عایق کاری با شماره کارشناس فروش شرکت گوهر ابنیه پایتخت 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های حرارتی پلیمریعایق های حرارتی پلیمری, عایق دیوار

تقسیم بندی بهترین عایق حرارتی در ساختمان

عایق های حرارتی دیوار که در ساختمان ها معمولا استفاده می شوند به دو دسته معدنی و پلیمری تقسیم می شوند که در اینجا توضیح مختصری راجع به هرکدام از آن ها خواهیم داد :

عایق پلیمری :

مقاومت این دسته از عایق های حرارتی به نسبت عایق های معدنی کم تر بوده ولی در برابر رطوبت از مقاومت خوبی برخوردار هستند. مقاومت آن ها در برابر حرارت 100 تا 200 درجه سانتیگراد بوده و در آن ها از مواد ضد آتش زا استفاده می شود. از این نوع عایق ها به دلیل انعطاف ناپذیر بودنشان معمولا در عایق کاری بدون سازه استفاده می شود. عایق های یونولیتی جزء این گروه از عایق ها می باشند.

عایق معدنی :

مقاومت این دسته از عایق ها به نسبت عایق های پلیمری بسیار بالاست. محدوده ی دمایی این عایق ها بین 400 تا 700 درجه سانتیگراد بوده و در برابر آتش مقاومت خیلی خوبی دارند. پشم سنگ و پشم شیشه جزء این دسته از عایق های حرارتی محسوب می شوند. معمولا از این نوع عایق ها در ساختمان ها به روش عایق کاری بدون سازه استفاده می کنند، به دلیل آن که از انعطاف خوبی برخوردار نبوده و هم چنین برای عایق رطوبت از لایه های رطوبتی درعایق کاری آن ها استفاده می شود .