قیمت عایق بندی حرارتی دیوارهای ساختمان ها  : عایق کاری دیوار قدیمی یکی از چالش هایی است که بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند البته در شرایطی که با روش انجام این کار آشنایی نداشته باشند. بسیاری از خانه هایی که در بیست سال اخیر ساخته شده اند، با استفاده از روش های درست عایق کاری شده اند به این معنا که هزینه تامین انرژی گرمایشی و سرمایشی برای صاحب خانه به میزان زیادی کاهش پیدا کرده است. اما بسیاری از خانه های ساخته شده هنوز دارای عایق کاری مناسبی نیستند. در این حالت شاید نتوان بهترین روش های عایق کاری ساختمان را استفاده کرد اما همچنان روش هایی وجود دارد که با استفاده از آن ها بتوانید عایق کاری دیوار ساخته شده را انجام دهید.

قیمت عایق بندی حرارتی دیوارهای ساختمان ها 

استفاده از عایق های حرارتی به دو منظور مد نظر کارشناسان ساختمان سازی قرار گرفته است. اول اینکه بار گرمایی محیط خانه را بالاتر برده و ضریب از دست دادن انرژی و یا به قول خودشان کاهش مصرف انرژی را بالاتر ببرند. اتلاف گرما در زمستان باعث می شود محیط خانه به راحتی گرم نشود و متاسفانه این موضوع با پرداخت بهای زیاد تجربه به دست آمد. در عایق کاری دیوار ساختمان ها در زمان ساخت می توان از سازه استفاده کرد. در صورتی که از سازه برای عایق کاری ساختمان ها استفاده شود پیش از آن باید از عایق های منعطفی چون پشم سنگ پتویی و لحافی بهره برد. و روش عایق کاری بدون سازه برای عایق های صلبی چون پشم سنگ تخته ای فشرده استفاده می گردد. اگر عایق کاری با استفاده از مصالحی چون بلوک های عایق حرارتی یا ساندویچ پنل ها انجام گیرد، هزینه کمتر و اجرای روش ساده تر است. تلفن تماس کارشناس فروش مجموعه گوهر ابنیه پایتخت : 09121754110 .

انواع عایق حرارتی دیوار انواع عایق حرارتی دیوار, عایق بندی سازه ها

نمای دیوارهای ساختمان احداث شده برای عایق کاری باید دوباره بازسازی شوند. این روش از عایق کاری به دو صورت عایق کاری دیوارها از داخل و عایق کاری دیوارها از خارج ساختمان انجام می گیرد. معمولا عایق کاری از سمتی انجام می گیرد که دیوارها نیاز به بازسازی داشته باشند.

هزینه عایق بندی ساختمان :

صرف نظر از اینکه عایق های حرارتی جلوی پرت انرژی گرمایی و سرمایشی خانه را می گیرد اما به نظر می رسد هزینه هایی را برای افراد به دنبال داشته باشد. استفاده از عایق مناسب در کف و سقف خانه و دیوار ها و حتی لوله ها و سطوح داغ و خنک باعث می شود تا هزینه هایی را برای شما ایجاد کند. طبیعتا نوع عایق، میزان و حجم عایق بندی، فضای مورد نیاز برای عایق بندی و میزان دستمزد استادان این موضوع هزینه های متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت که البته جنس و نوع عایق حرارتی بیشترین اهمیت را در هزینه ها دارد.