ویژگی های چسب های درزگیر نانو عایق کاری سطوح : چسب های ساختمانی که بر پایه فناوری نانو ساخته شده اند دارای سیستم عملکرد نفوذ گر می­ باشند ( بین ۳ تا ۵ میلی متر به عمق سازه نفوذ می کنند) اما عایق های سنتی قدیمی برخلاف چسب عایق رطوبتی جدید صرفا یک لایه سطحی می باشد و داخل سطح نفوذ نمی کنند. این نوع مواد ضد اشعه خورشید ( آنتی یو وی ) می ­باشند و با تابش اشعه خورشید بر خلاف عایق های سنتی مستحلک نمی شوند.

ویژگی های چسب های درزگیر نانو عایق کاری سطوح

یکی از دلایل طول عمر بالای این نوع چسب های ساختمانی تحمل دمایی بالایی می باشد که این نوع محصولات دارا می ­باشند، اما عایق های سنتی چون قالبا بر پایه نفت هستند نمی توانند تحمل دمایی مطلوبی داشته باشند و تحت تاثیر با سرما و گرما واکنش های نامتعارف نشان می دهند. چسب های ساختمانی جدید بر خلاف عایق های سنتی سیستم اجرای راحتی دارند و اکثرا اجرای این محصولات با قلمو صورت می گیرد و هر شخصی با مطالعه در مورد محصولات به راحتی می تواند آن را اجرا کند و نتیجه مطلوبی را از آن محصول بگیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو چسب عایق رطوبتی نانو چسب, عایق چسبی نانو

ویژگی های چسب درزگیر نانو :

– ضدآب کننده دوغاب بندکشی های پروژه های در حال ساخت و قدیمی (انواع کاشی سرامیک، موزائیک و سنگ).
– بهره مندی از فناوری نانو (نفوذپذیری به عمق سازه)
– مقاومت بالا در برابر شوینده ها (جوهر نمک، سفید کننده ) و مواد شیمیایی
– اجرای آسان بدون نیاز به داشتن مهارت خاص
– دارای خاصیت الاستیسیته (کشسانی) و انقباض کمتر
– کاربرد آسان و عدم نیاز به مهارت و تجهیزات خاص
– چسبندگی خوب نسبت به سطوح مختلف
– غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست
– صرفه جویی در وقت و هزینه
– فاقد آلودگی و آسیب های فیزیولوژی
– آنتی باکتریال و بدون بو

عایق رطوبتی نانو کاملا بهداشتی با قیمت مناسب و دوستدار محیط زیست مایعی بدون رنگ و شفاف،بر پایه آب می باشد جهت آب بند کردن و آبگریز شدن سطوح مختلف استفاده می شود. این محصول با چند تفاوت از رزین براق کننده سنگ متمایز می شود اولین تفاوت : این عایق به سطح براقیت نمی دهد و قبل از اجرا و بعد از اجرا از لحاظ ظاهری یکسان می باشد. دومین تفاوت : قابلیت استفاده بر روی کف را دارا می باشد و برخلاف رزین سنگ بر رفت و آمد و کشیدن وسایل بر روی کف از بین نمی رود.