عرضه رنگ های ضد خوردگی فلزات محیط های آبی و مرطوب : مشکلات خوردگی و بویژه خوردگی در محیط‌های آبی علاوه بر تحمیل هزینه ‌های مالی تعمیر و تعویض تجهیزات، هزینه های دیگری را نیز برای صنعت در پی خواهد داشت. با توجه به گسترش استفاده از فلزات در صنعت و نیروگاه ها، تغییر مواد، حفاظت کاتدی و یا ایجاد انواع پوشش‌ها بر سطح فلزات مطرح شده و زمینه کاربرد آنها گسترش یافته است. از این رو با توجه به خسارات هنگفتی که مساله خوردگی به تنهایی ایجاد می‌کند، توجه به این امر از اهمیت بیشتری برخوردار است. در سال‌های اخیر توجه به بازده هرچه بیشتر قطعات در معرض خوردگی در صنایع نیروگاهی، صرفه جویی اقتصادی و نیز توجه به مسائل زیست محیطی، محققان را به بررسی و شناخت عوامل مخرب در این صنایع سوق داده است.

عرضه رنگ های ضد خوردگی فلزات محیط های آبی و مرطوب

تولید رنگ های ضد خوردگی با قابلیت استفاده در مناطق مستعد خوردگی آغاز شده است. این رنگ قابل اعمال بروی انواع بسترها همچون فلزات، سرامیک و پلیمرها می باشد. خسارات ناشی از خوردگی در محیط های آبی بیش از حد تصور می باشد. نظر به اینکه انجام عملیات تعمیراتی در محیط های آبی، در مقایسه با خشکی بسیار دشوار تر می باشد ، لاجرم باید در انتخاب نوع پوشش و ضخامت لایه های رنگ و همچنین آماده سازی و بکارگیری رنگ دقت فراوان نمود. در محیط های دریائی سازه های مختلف (دیوارهای بتنی، سکوهای دریائی و کشتی ها) با عوامل مختلفی از قبیل:
جزر و مد آب، امواج، املاح موجود در آب، میکروارگانیزم ها، آلودگی های نفتی، فاضلاب های صنعتی، آب خن کشتی ها مواجه می باشد. نوع تاثیر فاکتورهای فوق بر روی سازه های دریائی مانند اسکله های کنار ساحل، سکوهای دریائی و یا کشتی و ناوها یکسان نمی باشند. بنابراین انتخاب نوع پوشش با توجه به فاکتورهای ذکر شده اهمیت پیدا می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ های ضد خوردگی در آب رنگ های ضد خوردگی در آب, پوشش نانو ضد خوردگی

این گروه از رنگ ها با انواع رزین های آلکیدی ( Long oil , Medium oil , Short oil ) و همچنین به صورت اصلاح شده با سایر رزینها و پیگمنت های ضد خوردگی جهت محافظت سازه ها در مقابل عوامل محیطی نیمه صنعتی ، مرطوب و شرجی و نیز محیط های شهری مورد مصرف قرار می گیرد . از جمله خواص این گروه می توان به براقیت بالا ، ثبات برق و حفظ رنگ اشاره نمود.رنگ های مقاوم حرارتی نیز که این گروه از رنگ ها بر پایه رزین سیلیکونی و یا بصورت اصلاح شده با سایر رزینها و در محدوده مقاومت حرارتی از 200 تا 600 درجه سانتیگراد عرضه می گردند . این گروه با توجه به نوع پودرهای مصرفی از جمله روی ، آلومینیوم ، اکسید آهن و ... دارای خواص محافظتی و ضد خوردگی نیز می باشند . از جمله خواص بارز این رنگ ها می توان به مقاومت عالی در شرایط جوی و محیط های مرطوب اشاره نمود .