پخش نانو ماستیک درزگیر بندکشی داخل و خارج ساختمان : نانو ماستیک درزگیر بندکشی محصولی است با کیفیت فوق العاده جهت درزگیری تمامی ترک ها و پر نمودن درزهای محل اتصال اجسامی که در داخل و خارج ساختمان باشد، به عنوان چسب برای ثابت نگه داری انواع اجسام، فراوری شده به عنوان بهترین ماستیک سیلیکونایز عمل می کند. جها ارائه خدمات بندکشی استفاده از پودر بندکشی ماده ای است بر پایه سیمان و چسب های پلیمری ضد آب که برای بندکشی سطوح مختلف ساختمان به کار می رود.

پخش نانو ماستیک درزگیر بندکشی داخل و خارج ساختمان

کارخانه تولیدی ماستیک بندکشی با استفاده از دانش نوین و برترین دستگاه های پیشرفته در زمینه صنعت ساختمانی انواع مختلفی از ماستیک را برای پوشاندن درزها با کیفیت بسیار بالا تولید نموده و در سطح گسترده ای به بازار عرضه می نماید. این ماستیک ها در انواع و رنگ های مختلف ساخته شده و قابلیت کاربرد روی سطوح مختلفی را دارند. اگر شما قصد خرید انواع این ماستیک ها را دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی فروش گوهر ابنیه پایتخت در ارتباط باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک بند کشی ماستیک بند کشی, عایق بندی و آب بندی درزها

مزایای نانو ماستیک بندکشی :

  1. چسبندگی فوق العاده به مصالح مختلف مخصوصا بتن، فلز و سنگ.
  2. مقاوم در برابر عوامل محیطی از جمله رطوبت و اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV).
  3. حفظ قابلیت انعطاف پذیری در گرما و سرمای شدید.
  4. مقاومت شیمیایی بالا در برابر مواد خورنده نفتی، اسیدی و قلیائی.
  5. غیر سمی و قابلیت کاربری در مخازن آب آشامیدنی و تصفیه خانه های آب و فاضلاب.
  6. مقاوم در برابر ولتاژهای الکتریکی بالا.
  7. درصد ازدیاد طول زیاد بدون انقباض و شره.
  8. دارای زیبایی و تنوع رنگی.

ماستیک بندکشی از پودر بندکشی و آب تشکیل شده است. این پودر قابلیت حل شدن در آب را دارد و با وجود چسب های پلیمری ضد آب در ساختار خود از چسبندگی بسیار زیادی برخوردار است. این ماستیک برای بندکشی کلیه درزها و بندها تا عمق ۵ میلیمتر مناسب است و علاوه بر اینکه سبب زیبایی و یکدستی سطوح می شود باعث مقاومت سطوح شده و آنها را در برابر رطوبت نفوذ ناپذیر نموده و باعث طولانی شدن عمر سطوح می گردد. یکی از موارد پر کاربرد ماستیک بندکشی، درزگیری کاشی، سرامیک، آجر و سنگ است. برای بندکشی ابتدا پودر بندکشی و آب را با هم مخلوط می کنند تا به صورت خمیر در بیاید. این خمیر بسیار نرم  است و به راحتی قابل استفاده برای پوشاندن درزها است. این خمیر بلافاصله پس از استفاده خشک می شود و به صورت جامد در می آید.