نمایندگی چسب های آب بندی سطوح ساختمانی نانو : چسب آب بندی نانو مایعی شیری رنگ با خاصیت آب بندی ۱۰۰% و بدون نیاز به تخریب است که جایگزین قطعی قیر و عایق های سنتی می باشد و پس روی سطح کاملاً بی رنگ می شود. این ماده که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره ­گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت ترکیب در هر نوع دوغاب را به راحتی دارا بوده و پس از اجرا، پیوند قوی با سازه کرده و دارای نفوذ عالی در انواع سطح (حتی آهن و چوب) می باشد. 

نمایندگی چسب های آب بندی سطوح ساختمانی نانو

یکی از مهم ترین مباحث در مراحل ساخت و تکمیل ساختمان ها مراحل عایق بندی و آب بندی نمای ساختمان ها است. استفاده از چسب آب بندی نما های ساختمان می تواند راه حل خوبی برای این چنین مشکلاتی باشد. وقتی شما از چسب آب بندی نانو در ساختمان خود استفاده می کنید یک گزینه کاملا استاندارد را برای عایق کاری ساختمان خود انتخاب کرده اید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

 موارد کاربرد چسب های آب بندی نانو :

1- آب بندی استخرها و آبنماها (پوشش های آب بند).
2- ساخت عایق های رطوبتی نظیر عایق بام و ....
3- ساخت رنگ های آکریلیک پایه آب سطوح داخلی و خارجی ساختمان.
4- ضد آب سازی پوشش های سلولزی (مولتی کالر) و پوشش های فلزی و چوبی و بتنی.
5- استفاده به عنوان پرایمر زیر کار رنگ در سطوح مختلف.
6- ساخت کنیتکس های پایه آب.
7- تهیه بتن استاندارد و بسیار قوی.
8- چسب بتن استاندارد و بسیار قوی.
9- ساخت چسب کاشی واترپروف.
10- افزودن به چسب کاشی جهت بالا بردن استحکام و مقاومت در برابر رطوبت.
11- قابلیت رنگ پذیری به هر رنگ دلخواه با استفاده از مادر رنگ آکریلیکی به مقدار مناسب.

چسب آب بندی سطوح چسب آب بندی سطوح, عایق بندی با بهترین چسب

عایق نانو ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون و آب بندی سطوح شناخته می شود. این ماده بر پایه ی رزین های آکریلیک (پایه سیمانی) با فناوری نانو ساخته شده که پس از اجراء بر روی سطوح در عمق هر نوع سازه نفوذ کرده و سطحی نفوذ ناپذیر در مقابل آب و رطوبت ایجاد نموده و به راحتی فشار های منفی و مثبت آب را تحمل می نماید. این ماده آب بندی، الاستیسیته و انعطاف بالایی دارد و در لایه های ملات زیر ۵ میلیمتر کاربرد دارد. عایق نانو آب بندی که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است. قابلیت ترکیب در هر نوع ملات را براحتی دارا بوده و پس از اجراء؛ پیوند مولکولی قوی را با سازه پدید می آورد، همچنین دارای نفوذی بسیار عالی در انواع سازه ها حتی آهن و چوب می باشد. با انواع رنگ های آکریلیک و پایه آب نیز قابل ترکیب می باشد.