فروش عایق پلی یورتان آببندی ساندویچ پانل سردخانه ای : ساندویچ پانل یک نوع مصالح ساختمانی است که وظیفه اصلی آن عایق کاری حرارتی است. ساندویچ‌ پانل (پنل) از سه لایه تشکیل شده است. یک لایه سبک در وسط و دو لایه محکم در طرفین لایه وسط قرار می ‌گیرند. کاربرد ساندویچ ‌پانل معمولا جایی است که سبک بودن همراه با صلبیت و مقاومت به خمش بالا مورد نظر باشد. ساندویچ پانل سردخانه ای نیز از این قاعده مستثنا نیست و علاوه بر خصوصیات ذکر شده با توجه به اینکه هسته ساندویچ پانل سردخانه ای از عایق پلی اورتان است، علاوه بر استحکام ساختاری و مقاومت به سایش، عایق حرارتی خوبی نیز هست.

فروش عایق پلی یورتان آببندی ساندویچ پانل سردخانه ای

برای حفاظت از محصولات به شیوه ای بهینه و سالم در دماهای پایین از از سردخانه استفاده می شود ; ممکن است در دماهای خیلی پایین مصرف انرژی بالا برود. در این بین استفاده از یک پوشش مناسب برای دیوار و سقف بهترین کار است که استفاده از ساندویچ پانل پلی یورتان ایده آل ترین شیوه است ساندویچ پانل سردخانه ای جهت استفاده در سقف یا دیوار سردخانه استفاده می شود و به دلیل اورلپ آن و نر و مادگی بودن در مقطع عرضی دارای کمترین انتقال حرارت و صوت است که بهترین گزینه برای تولید سردخانه میباشد ساندویچ پانل سردخانه ای از ترکیب هسته پلی یورتان rigid بین دو لایه فلز است گه پلی یورتان ماده ای سفت است . پلی یورتان ماده ای سفت و شکننده است و به تنهایی قابلیت استفاده ندارد اما با ساندویچ کردن آن به محصولی می رسیم که دارای خواص مکانیکی بسیار مناسب می باشد. ساندویچ پانل های سردخانه ای به صورت سقفی و دیواری تولید می شوند. ضخامت این ساندویچ پانل ها معمولا از 8 سانتیمتر شروع شده و در برخی موارد به 20 سانت هم می رساند (یر اساس کاربری و دمای سردخانه). برای پوشش سقف و بدنه سردخانه از ساندویچ پانل سقفی و دیواری و برای پوشش کف نیز معمولا از ساندویچ پانل دورو نایلون (فوم با پوشش دو طرف نایلون) استفاده می گردد. طول ساندویچ پانل های سردخانه ای بنا به سفارش مشتری قابل تولید می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ساندویچ پانل سردخانه ای عایق ساندویچ پانل سردخانه ای, بهترین خدمات عایق بندی

ویژگی های ساندویچ پانل :

  • جابه جایی آسان : سبکی ساندویچ پانل  باعث می شود حمل و جابجایی آن آسان باشد که این مهم  کار کردن با آن ها را برای سازندگان نیز آسان می کند.
  • متنوع بودن: ساندویچ پانل ها از تنوع ظاهری بسیاری برخوردارند که همین عامل نیز در انتخاب آنها بی تاثیر نیست.
  • سبک وزن بودن : ساندویچ پانل ها نسبت به سیمان و آجر سبک تر هستند و این عامل موجب شده که فونداسیون سالن های ساخته شده با آن ها سبک شود و در نتیجه در برابر زلزله مقاوم باشند.
  • مقاومت بالا : با اینکه ساندویچ پنل ها سبک هستند اما مقاومت خوبی در برابر فشارها و ضربه هایی که به آنها وارد می شود، دارند و به همین دلیل از آن ها در ساخت سقف و دیوارها استفاده می شود.
  • دارای خاصیت عایقی در برابر گرما و رطوبت: ساندویچ پانل ها بخاطر این که دارای دو لایه فولاد و یا آلومینیوم هستند، در برابر رطوبت مقاوم هستند (بر خلاف سازه های چوبی) و طول عمر بالایی در شرایط آب و هوایی مرطوب دارند.