خرید عایق سفید نانو جایگزین ایزوگام پشت بام در کرج : عایق رطوبتی یا عایق سفید نانو محصولی توانمند و منحصر به فرد بر پایه رزین های اکرلیک می باشد. عایق رطوبتی یا عایق سفید بهترین جایگزین برای عایق کاری به روش های سنتی مانند ایزوگام می باشد. عایق سفید که با نام عایق بام نیز شناخته می شود، پوششی آب بند کننده است که از مواد پلیمری و الاستومری آب پایه فرموله و تولید شده است و پس از خشک شدن کاملا آب بند می باشد .عایق رطوبتی یا عایق سفید را می توان روی کلیه سطوحی که نیاز به عایق کاری و یا آب بندی دارند اعم از سطوح بتنی ، فلزی ، آجری ، ایزوگام ، آسفالت و ... به راحتی اجرا نمود.

خرید عایق سفید نانو جایگزین ایزوگام پشت بام در کرج

از خواص ویژه و منحصر به فرد عایق سفید یا عایق رطوبتی ، سفید شدن سطح مورد نظر برای اجرا می باشد که در ساختمان ها تا 45 درصد از میزان هدر رفتن انرژی خواهد کاست. با افزودن پیگمنت به ساختار عایق سفید می توان عایق رطوبتی رنگی تولید نمود و سطح را زیباتر کرد. عایق رطوبتی یا عایق سفید روی کلیه سطوح عمودی و افقی قابل اجرا می باشد و کاملا چسبنده و بدون شره می باشد. عایق سفید پس از اجرا عمر طولانی دارد. عایق نانو می تواند سطح را در برابر حرارت، رطوبت و حتی ضربه مقاوم کند. نانو عایق ها بر خلاف عایق های دیگر وزنی نداشته و بسیار سریع نصب می شوند. عایق های نانو کاملا سازگار با محیط زیست و طبیعت بوده و این مسئله یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت این نوع عایق می باشد. عایق های نانو به طور کلی در دو نوع حجمی و سطحی تولید می شوند. عایق نانو سطحی را می توان بر روی سطوح مورد نظر استفاده کرد. برای استفاده از نانو عایق های حجمی، کافی است تا مقدار مشخصی از آن را به ملات مورد نظر خود بیافزایید. 

عایق سفید نانو عایق سفید نانو, آب بندی پشت بام نانو

موارد استفاده عایق سفید نانو :

  • پشت بام، بالکن، تراس
  • حمام- دستشویی- آشپزخانه (زیر کاشی)
  • مخازن آب، کانال های آب، مخازن بتنی پرورش ماهی
  • پشت بام سبز (Roof Garden)
  • فونداسیون ها، دیوار های میانی
  • پارکینگ ها، تعمیرگاه ها، کارخانجات و…
  • ورزشگاه ها، نمایشگاه ها و پیاده رو ها و به طور کلی محل های عبور و مرور

 برای نصب این عایق از روش اسپری کردن استفاده می شود که به صورت لایه ای نازک سطح را می پوشاند و همین خاصیت باعث شده است که برای تمام انواع سطح ها قابل استفاده باشد. نصب عایق رطوبتی نانو به صورت شخصی توصیه نمی شود و بهتر است که برای انجام این کار از افراد متخصص استفاده شود. در صورتی که در این مورد نیاز به مشاوره دارید می توانید از طریق شماره های قرار داده شده در سایت با متخصصان ما در ارتباط باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.