اجرای خدمات ضد آب سازی قسمت بیرونی ساختمان ها : استفاده از چسب آب بندی نما علاوه بر ضد آب و رطوبت کردن قسمت بیرونی ساختمان موجب مقاومت ساختمان نیز می شود. چسب آب بندی نما انواع مختلفی از جمله سیلیکونی، پلی اورتان و… دارد که در آب بندی نماهای شیشه ای نیز به راحتی می توان از آن استفاده کرد. عایق بندی با استفاده از چسب آب بندی نما مانع از نفوذ حرارت خواهد شد و این خود نوعی صرفه جویی در مصرف انرژی و در نتیجه هزینه های مربوط به آن است. چسب آب بندی نما به طور قطع از مشکلاتی همچون شوره زدگی و ایجاد آلودگی در نمای ساختمان جلوگیری می کند.

اجرای خدمات ضد آب سازی قسمت بیرونی ساختمان ها

یکی از چسب هایی که مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت داشته و همچنین قابلیت رنگ خوری و سمباده پذیری بسیار خوبی دارد و در آب بند کردن نما استفاده می شود، چسب پلی اورتان می باشد. از چسب هایی که به منظور چسباندن قطعات شیشه به کار میرود و برای چسباندن کاشی، آلومینیوم و سرامیک نیز کاربرد دارد، چسب سیلیکون می باشد. چسب های سیلیکون ویژگی و مزیتهای بسیار زیادی دارند که میتوان به مقاومت در برابر فشار، انعطاف پذیری، مناسب برای آب بندی کردن نما ساختمان و همچنین جلوگیری از رشد گیاهان گوناگونی همچون قارچ ها و کپک اشاره کرد. برای پر کردن درزهای مختلفی همچون فواصل میان درب و پنجره ها، چارچوب، ترک ایجاد شده در دیوارهای گچی، از چسب اکریلیک برای آب بند کردن نما استفاده می شود. البته از این نوع چسب در سطوحی همچون شیشه ای، چوبی و فلز نیز استفاده می شود. چسب های اکریلیک که در درزبندی و آب بندی کردن نما کاربرد دارند از ویژگی هایی همچون بی بو بودن، خشک شدن سریع، مقاومت در برابر اشعه یو وی و همچنین انعطاف پذیری بالا برخوردار هستند.

چسب آب بندی نما چسب آب بندی نما, عایق کاری سطوح ساختمان

چسب های ضد آب کننده نسل جدید تکنولوژی نانو است که برای ضد آب سازی سطوح بتنی و مصالح ساختمانی ساخته شده و جایگزین سیستم های سنتی می باشد. ضد آب کننده 100 درصد سیلان ،نانو تکنولوژی ،محلول در آب و دوستدار محیط زیست می باشد. این فناوری با ایجاد واکنش و نفوذ تا عمق 2 میلیمتر منافذ بتن یا سطوح سیمانی، آجری ،سنگی و ...پوشش ضد آب به صورت 360 درجه (اولین بار در دنیا) ایجاد کرده و باعث تشکیل لایه یکپارچه و غیر قابل نفوذ در برابر نشتی می شود، با این فناوری بهره بردار می تواند یک ساختمان را از پی تا پشت بام آن را ضد آب سازی کند. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات چسبی آب بندی نماها و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.