کاربرد چسب آب بندی نما در عایق کاری دیوارهای ساختمان : آب بندی کردن نما در نماهای سیمانی، درزبندی کردن نمای کامپوزیتی، نماهای آجری، نمای کرتین وال، فریم لس و شیشه کاربرد دارد. در کل اجرای آب بندی نمای ساختمان امری است که حوصله و دقت زیادی را از طرف پیمانکار می طلبد، برای همین امر بهتر است با دقت بالا در انتخاب پیمانکار، تنها یکبار نمای ساختمان خود را آب بندی نمایید. آب بندی نمای ساختمان، درز بندی نما توسط تیم قدرتمند ما انجام می گیرد. خدمات کار در ارتفاع بدون داربست توسط تیم فنی و آموزش دیده صورت می گیرد.

کاربرد چسب آب بندی نما در عایق کاری دیوارهای ساختمان

آب بندی نمای ساختمان و درز بندی نما و آب بندی و زهکشی ساختمانی بدون نیاز به داربست (خدمات راپل ،کار با طناب) توسط تیم مجرب مجموعه گوهر ابنیه پایتخت با کادری مجرب و دوره دیده تحت نظارت کارشناسان خبره به بهترین نحو  انجام می پذیرد. آب بندی و درزبندی نمای ساختمان آسیب های ناشی از فرسایش به وسیله آب و هوا را بر روی ساختمان به میزان بسیار زیادی کاهش می دهد که باعث طول عمر مصالح و همچنین کاهش هزینه های شست و شو و نگهداری از ساختمان می شود. آب بندی و درزبندی ساختمان به عنوان عایق حرارتی نیز به شمار می رود که از هدر رفتن دمای داخل و نفوذ هوای خارج به فضای داخل نیز جلوگیری می کند. آب بندی و پر کردن درزهای ساختمان برای سازه های قدیمی و نوساز ضروری می باشد و نقشی اساسی در بهینه سازی مصرف سوخت دارد. آب بندی نمای ساختمان امروزه توسط تکنولوژی نانو دچار تحولی عظیم و بهبود بسیاری شده است. پوشش نانو بهترین راه حل برای محافظت از انواع سطوح به کار رفته در فضای خارج و داخل ساختمان به شمار می رود. این پوشش با ایجاد لایه ی بسیار نازک چند نانومتری و نامرئی سطح را در برابر بسیاری از عوامل مقاوم می کند.

چسب آب بندی نما چسب آب بندی نما, عایق بندی با انواع مواد

علت آب بندی نمای ساختمان :

  • عدم نفوذ رطوبت
  • پیشگیری از شل شدن سنگ ها
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • پیشگیری از شوره زدن نما
  • عدم آلودگی نما

مهمترین کاربرد آب بندی نما جلوگیری از نفوذ رطوبت به درون ساختمان و هدر رفتن انرژی می شود. امروزه اغلب ساختمان های نوساز آب بندی می شوند. اما در آب بندی نما هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید ساختمان های قدیمی خود را نیز با این روش ایمن تر کنید و کیفیت آن را افزایش دهید. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.