خرید فوم پلی یورتان پوشش سطح خارجی لوله های بتنی : انتخاب پوشش مناسب برای سطح خارجی لوله های انتقال نفت و گاز مهمترین قسمت در ایجاد یک سیستم حفاظتی برای کاهش خوردگی به شمار می رود. یکی از مشکلات پوشش های خط لوله مسئله جدایش کاتدیک است که در اثر اعمال جریان کاتدی و ایجاد محیط قلیایی در فصل مشترک پوشش فلز به وجود می آید و جدایش پوشش را سبب می شود. فوم پلی یورتان با یک ساختار سلولی بسته که برپایه پلی یورتان، حضور کاتالیزورها و مواد دمنده با واکنش شیمیایی پلی ایزوسیانات ها با ترکیبات حاوی هیدروژن اسیدی ساخته می شوند. 

خرید فوم پلی یورتان پوشش سطح خارجی لوله های بتنی

لوله های فولادی عایق به طور گسترده ای در شبکه های لوله انتقال گاز مایع و استفاده, پروژه های عایق لوله شیمیایی در نفت, شیمیایی, حرارت مرکزی و شبکه های گرمایش, لوله های تهویه مرکزی تهویه مطبوع, و مهندسی شهری . درجه حرارت بالا پیش ساخته مستقیم به خاک سپرده لوله های فولادی عایق حرارتی پیش ساخته لوله های فولادی عایق حرارتی مستقیم به خاک سپرده با عملکرد عایق حرارتی خوبی است, ایمنی و قابلیت اطمینان, و هزینه ساخت و ساز کم می باشد. پلی یورتان ها ترکیباتی هستند که در ساختار آنها پیوند یورتانی وجود دارد. در واقع فوم پلی یورتان ‌ها به دسته ‌ای از مواد شیمیایی اطلاق می‌شود که از واکنش افزایشی بین یک گروه ایزوسیانات و یک ترکیب دارای هیدروژن فعال مثل گروه هیدروکسیل تشکیل شده است. واکنش پلی ال‌ها و ایزوسیانات‌ ها به‌عنوان مواد اصلی تشکیل دهنده ساخته می‌ شوند. با انتخاب این افزودنی ها و تغییر شرایط شیمیایی و فیزیکی فرایند واکنش، می توان خواص گوناگونی را برای کاربردهای متنوعی به وجود آورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم پلی یورتان PFS فوم پلی یورتان PFS, عایق پوششی خطوط لوله

مشخصات عایق فوم پلی یورتان 88 PFS :

1.پیش عایق لوله های فولادی پوشش داده شده با فوم پلی یورتان با دانسیته بالا می توان عایقی مقاوم در برابر درجه حرارت تا 140 درجه سانتی گراد اجرا کرد.

2.با خوردگی مقاوم در برابر لوله ژاکت HDPE می توان به طور مستقیم لوله های زیرزمینی بدون سنگر دفن کرد.

3. اندازه لوله و اتصالات مختلف می توان برای گرمایش مختلف و پروژه های خنک کننده خدماتی استفاده کرد.

4.ضخامت فوم پلی یورتان را می توان از 26.5-83mm یا بیشتر طراحی کرد.

فوم پوششی پلی اتیلن دارای خواص مهمی از جمله عایق الکتریکی، خاصیت فیلم و ورقه شدن و مقاومت شیمیایی در برابر رسوبات را داراست. از جمله معایب پلی اتیلن این است که در برابر حلال ها تحت دما و شرایط معین، مقاومت کمتری نشان می دهد و اکسیژن می تواند در آن خرابی به وجود آورد. به طوری که در طولانی مدت وقتی در برابر آب قرار می گیرد اکسیژن آزاد شده تولید پوسیدگی می کند این امر استفاده از این عایق ها را در شبکه آبرسانی آب گرم محدود می کند.