روش اجرای عایق فوم پلی یورتان PFS 88 در خطوط لوله : فوم های پلی یورتان سلول باز با چگالی کم (۸ کیلو گرم بر مترمکعب) نیز وجود دارد. بعضی انواع با چگالی کم از دی اکسید کربن به عنوان ماده دمنده استفاده می کنند و همچنین فوم های کم چگالی به داخل دیوار های دو جداره باز اسپری می شوند و به سرعت منبسط می شوند و فضای خالی را پر از درز بندی می کنند فوم های آهسته منبسط شونده برای ساختمان های موجود که عایق حرارتی ندارند در نظر گرفته شده است.

روش اجرای عایق فوم پلی یورتان PFS 88 در خطوط لوله

این فوم مایع بسیار آهسته منبسط می شود و بنابراین احتمال آسیب رسیدن به دیوار ناشی از انبساط بیش از حد کاهش می یابد. فوم در برابر بخار آب نفوذپذیر است، قابل انعطاف بوده و در برابر مکش آب این عایق درزبندی هوای خوبی انجام می دهد. همچنین کند سوز است و بعد از براشتن آتش، شعله پایدار نخواهد بود، اما نکته با اهمیت این است که متصاعد نمودن گازهای سمی سیانید هیدروژن (سیانور) در مجاورت حرارت یا در هنگام سوختن می باشد. جهت اعمال پوشش فوم پلی یورتان، مواد بوسیله اسپری دو جزئی مجهز به المنت حرارتی (Dual feed high pressure / high temperature airless spray) قابل اجرا می باشد. در خصوص لوله های نیازمند به جوشکاری دقت شود که در محل اتصالات یک نوار از سطح فلز باید بدون پوشش بماند. در سایر موارد از جمله کوپلینگ ها کل سطح فلز پوشش داده خواهد شد. توصیه پیش از زمان اعمال از باز کردن در ظرف و تماس مواد با رطوبت خودداری شود. اطمینان از سیل بودن کامل ظرف بعد از مصرف الزامی است. زمان استغراق یا تدفین لوله ها حداقل 3-5 ساعت پس از اجرا می باشد.

فوم پلی یورتان 88 PFS فوم پلی یورتان 88 PFS, عایق بندی خطوط لوله ها

فوم های نرم پلی یورتان :

فوم های نرم پلی یورتان فوم هایی با سلول باز هستند که هوا به راحتی از داخل آن ها عبور می کند و دانسیته آن ها در محدوده ۹۳ بر اینچ مکعب ۳ می باشد. از نظر خواص فیزیکی و مکانیکی، استحکام کششی و ازدیاد طول بهتری از خود نشان می دهند. این فوم ها دارای خواص عالی جذب صوت و ضریب هدایت حرارت پایین هستند و در برابر اغلب حلال ها مقاومت خوبی دارند. در صورتی که در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار گیرند به سرعت رنگ خود را از دست می دهند. همچنین در برابر اسید ها و بازهای قوی مقاومت ضعیفی دارند. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق بندی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.