پخش درزگیر های سیلیکونی درزبندی درب و پنجره های ساختمان : معمولا از درزگیر های سیلیکونی یا همان چسب آکواریوم برای پوشش ترک، درز، حفره ها حاشیه سینک ظرفشویی، وان حمام ،آینه و برای بند کشی و آب بندی کاشی نیز استفاده می شود و بسیار مهم است که بدانیم چطور باید از چسب آکواریوم درست استفاده کنیم تا آب بندی و پوشش مناسبی انجام دهیم. البته ساخت آکواریوم های شیشه ای و ماکت ها نیز از دیگر موارد استفاده می باشد.

پخش درزگیر های سیلیکونی درزبندی درب و پنجره های ساختمان

در و پنجره ها به هنگام باز و بسته شدن، باعث انتقال هوای سرد زیادی به فضای خانه می شوند و انرژی زیادی به هدر می دهند. با عایق کردن پنجره ها تا حدود زیادی می توان مانع از ورود سوز و سرما شد. البته میزان به هدر رفتن انرژی در پنجره های دوجداره بسیار کمتر از پنجره های معمولی است. اما نقش اصلی درب و پنجره دوجداره در ساختمان ها، عایق بندی حرارتی و صوتی می باشد. بنابراین این نوع در و پنجره ها را نیز می توان در فصول سرد سال عایق بندی نمود .در این بخش از ، به بررسی عایق بندی کردن درب و پنجره و روش های مناسب برای درزگیری صحیح درب و پنجره ها در سرما می پردازیم.

روش های عایق کاری در و پنجره در برابر سرما :

  1. درزگیری و استفاده از نوارهای دور پنجره ، اولین گام پیدا کردن درزها و جلوگیری از ورود هوا از طریق آنها می باشد. داخل و خارج پنجره ها را درزگیری کنید و در قاب پنجره از نوارهای مخصوص درزگیری استفاده کنید.
  2. یکی از روش های آسان برای پیدا کردن درز پنجره ها ، استفاده از نور خورشید به هنگام روز است . اگر در طول روز نور خورشید از اطراف پنجره ها به داخل منزل آمد حتما درزی در پنجره وجود دارد.
  3. روش دیگر استفاده از شمع است .اگر یک شمع روشن را در اطراف پنجره قرار دهید و شعله آن به اطراف حرکت کرد یعنی پنجره مورد نظر ، درز دارد. البته برای آزمایش این روش باید وسایل گرمایشی یا سرمایشی را خاموش کنید تا باد به شعله شمع نرسد.

قبل از شروع درزگیری، درزهای قدیمی را پاک کرده و سطح پنجره را با پارچه مرطوب تمیز کنید تا کاملا تمیز و خشک شود.

چسب درزگیر پنجره چسب درزگیر پنجره, عایق نانو درزبندی

چسب‌های درزگیر اگرچه در اصل برای درزگیری پنجره‌ها ساخته نشده‌اند، اما عملکرد آن‌ها در مقابله با ورود گرد و غبار، سرما و نیز سر و صدا بسیار مطلوب است. این نوع چسب که برخی از آن‌ها با نام چسب آکواریوم یاد می‌کنند در برابر باد و باران بسیار مقاوم هستند. همانطور که می‌دانید درزگیری شیشه ‌های آکواریوم برای جلوگیری از نفوذ آب به بیرون با همین نوع چسب انجام می‌شود و می‌توان با کمی دقت در استفاده، درزگیری پنجره‌ های ساختمان را نیز به همین وسیله انجام داد. بیشترین محل استفاده از این نوع چسب‌ها در درزگیری پنجره‌های آهنی است. این نوع چسب خیلی خوب به آهن می‌ چسبد و می‌ توانید تمام درز‌ها و سوراخ‌های پنجره‌های آهنی را بپوشانید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.