اجرای عایق پوشش امولسیونی سطوح بتنی و فلزی در کرج : برای محافظت و عایق کاری سطوح فلزی و بتنی مانند سقف ها و دیوارهای در معرض رطوبت و تونل ها و همچنین به عنوان محافظ فونداسیون و یا سطوحی که با مواد خورنده در تماس هستند از پوشش امولسیونی تک جزئی استفاده می شود. پرایمر آب بند امولسیونی پوشش امولسیونی است که نوعی پوشش برای محافظت از فونداسیون و کلیه سطوح بتنی و فلزی که در مجاورت املاح، یون، کلرو بقیه مواد خورنده کاربرد دارد.

اجرای عایق پوشش امولسیونی سطوح بتنی و فلزی در کرج

استفاده از قیر با هدف عایق سازی مشکلاتی را به همراه دارد نظیر غیر مجاز بودن عایق کاری بر روی سطوح مرطوب ، زیرا در غیر این صورت حباب هایی در زیر قشر عایق کاری تشکیل می‌ شود که با گرم و سرد شدن هوا و حرکات جزئی اجزای ساختمان و یا وارد شدن ضربه به سطوح عایق، ممکن است دچار پارگی و صدمه گردند. همچنین قیرهای جامد را تا هنگامی که گرم و روانند، باید به مصرف رساند. لذا مشکلات استفاده و آماده سازی قیر، این شرکت را بر آن داشت تا با دستیابی به فرمولاسیونی ویژه علاوه بر اجرای راحت پوشش پایه قیری در نهایت سطحی کاملا یکپارچه و بدون ترک را ایجاد می کند پرایمر قیری پایه آب محصولی تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است. این مایعی ویسکوز که به بصورت امولسیون می باشد، به صورت خالص و یا ترکیب با آب بر روی سطح اجرا می شود و در هنگام اجرا از چسبندگی خوبی به سطوح بتونی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد و پس از خشک شدن نیز دارای الاستیسیته زیاد می باشد.

امولسیون قیری پایه آب امولسیون قیری پایه آب, عایق پایه قیری

کاربرد و نحوه استفاده از پرایمر قیری :

  • سطح مورد نظر بایستی کاملا سفت و عاری از هرگونه قطعات سست باشد. گرد و خاک، روغن، گریس، مواد عمل آوری و هرگونه سطوح سست بایستی با استفاده از سندبلاست و یا واترجت شسته و تمیز شود.
  • در صورتی که حفرات سطحی عمقی بیش از 5 میلیمتر داشته باشد. لازم است با استفاده از مصالحی با پایه قیر ابتدا ترمیم ویکتواخت شوند. زیرا در صورت عدم ترمیم، ممکن است سطح دچار تاول و حفرات سست بسیار شود.
  • در صورت استفاده از این محصول برای آببندی سطوح بین فلز و بتن می توان به نسبت تعیین شده با ماسه و سیمان مخلوط نمود و در درز اعمال نمود.
  • سطح بایستی فاقد رطوبت زیاد باشد. برق آب را از سطح رفع کنید.
  • سطح بایستی قبل از اجرای عایق نانو رطوبتی نما کاملا تمیز باشد.
  • سطح باید فاقد هرگونه یخ زدگی باشد.
  • در صورت باقی ماندن آب و نیاز به تسریع در عملیات می توان از پمپ هوا و بلوئر استفاده نمود.
  • پلاستر ها و رندرها بایستی کاملا به سطح چسبیده شوند. در صورت نیاز به ترمیم و بازسازی سطح بسته به شرایط محل ترمیم (با مشورت کارشناسان ویکی بتن) از ترمیم کننده های مناسب در کنار شیوه ی اجرای مناسب بهره گیرید.
  • سطوح ترک خورده و دارای حفرات بایستی با استفاده از ترمیم کننده های مناسب پرشود. عایق نانو رطوبتی نما فاقد قابلیت پرکنندگی ترک ها و حفرات است. عملیات ترمیم بایستی حداقل 72 ساعت قبل از اجرای عایق نانو رطوبتی نما پایان یابد.
  • در شرایطی که سطح کاملا خشک یا دارای مقداری رطوبت بود پرایمر قیری را اجرا کنید.
  • قبل از استفاده، ابتدا به خوبی سطل را به خوبی تکان دهید و تا دستیابی به مخلوطی یکنواخت هم بزنید. سپس با استفاده از قلمو یا غلطک پرایمر قیری را بر سطح اعمال کنید. جهت اطلاع از محصولات آب بندی و عایق کاری با شماره 09121754110 تماس بگیرید.