تولید و توزیع انواع ملات ضد اسید عایق کاری سازه ها : تولید موادی مشتمل بر اسید سولفوریک، اسید کلریدریک، اتیلن دی کلراید، اسید استیک، آمونیاک، سود، گوگرد، آب ژاول، زایلین، اتیلن، استایرن و انواع پلاستیک‌ها و لاستیک‌ها و غیره، تماماً نیاز به واحدهایی دارد که در شرایط خورندگی شدید تولید مواد مذکور مقاوم بوده، ضمن اینکه در شرایط آب و هوایی جنوب ایران نیز بخوبی کاربرد داشته باشد. همچنین تولید انواع مواد شیمیایی شامل انواع اسید ها، حلال‌ ها، قلیاها و شوینده‌ ها نیاز به سازه‌های مقاوم در برابر خوردگی شیمیایی دارند. به عنوان مثال تولید اسید سولفوریک در دنیا بیش از هر ماده شیمیایی دیگر است و میزان مصرف آن مانند فولاد یا برق نمایانگر وضعیت اقتصادی یک کشور است.

تولید و توزیع انواع ملات ضد اسید عایق کاری سازه ها

ملات ضد اسید یک محصول دو جزیی است که بر پایه ترکیبات معدنی سنگین تولید و ارائه می گردد. ملات ضد اسید جهت پوشش انواع سطوح بتنی و فلزی در معرض خوردگی شدید و نصب کاشی ضد اسید مورد استفاده قرار می گیرد. ملات ضد اسید ضمن دارا بودن استحکام مکانیکی و چسبندگی فوق العاده از پایداری بسیار عالی در برابر انواع اسیدهای قوی معدنی ، آلی ، نمک ها ، حلال ها ، روغن ها و دیگر مواد شیمیایی خورنده برخوردار است. مهمترین ویژگی ملات ضد اسید  پایداری حرارتی تا دمای ۶۰۰ درجه سانتیگراد و نیز عدم کاهش مقاومت مکانیکی تا دمای ذکر شده می باشد. مقاومت این ملات نیز در برابر آب خالص، آب دریا ، آب یونیزه و قلیایی های معمولی قابل توجه می باشد.

کاربرد ملات ضد اسید کاربرد ملات ضد اسید, عایق ضد خوردگی و اسید

انواع ملات ضد اسید بر پایه رزین های سنتزی :

  • ملات فوران (ملات ضد اسید بر پایه رزین فوران).
  • ملات ضد اسید ی بر پایه رزین فنلیک.
  • ملات ضد اسید بر پایه رزین وینیل استر.
  • ملات های ضد اسید بر پایه رزین پلی استر غیر اشباع.
  • ملات ضد اسید ی بر پایه رزین اپوکسی.
  • ملات ضد اسید معدنی بر پایه سیلیکات پتاسیم.

نحوه اجرای ملات ضد اسید :

  1. سطح زیر کار بایستی کاملاً تمیز، عاری از هرگونه آلودگی نفتی، روغنی و قطعات سست و فرسوده باشد. کلیه قسمتهای لق، سست و فرسوده می ‌بایست از سطح کار جدا گردد. سپس به روش مکانیکی یا شیمیایی تا رسیدن به سطوح سفت و آماده اجرا تمیز و مسطح شود. در خصوص سطوح فلزی سندبلاست یا وایربراش قبل از اعمال پوشش توصیه می گردد.
  2. سطوح بتنی مورد نظر می‌بایست بدلیل داشتن باندینگ مکانیکی دارای زبری مناسب باشد در صورتیکه سطح در قسمت هایی کاملاً صیقلی و صاف (لیسه ای) باشد ساییدن با دستگاه Grinding Machine انجام می‌گردد.
  3. وجود لایه بتنی به عنوان سطح زیر کار ضروری است. اعمال هر نوع پوشش بر روی سطوح خاکی، حلبها و لوله های فلزی، پلی اتیلن و پی وی سی مردود و بی فایده خواهد بود.
  4. همچنین با استفاده از عملیات گروتینگ، شیب بندی سطوح اصلاح و سطوح بتنی دارای شیب مناسبی جهت هدایت جریان مواد اسیدی به قسمت خروجی شده که این امر سبب افزایش عمر پوشش نهائی خواهد گردید. جهت سفارش محصول و اطلاع از نحوه فروش با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.