خرید عایق رطوبتی ایزوگام برای پشت بام ساختمان ها : ایزوگام نوعی عایق است که از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی ساخته می ‌شود. از ایزوگام معمولا برای پوشش دیوارها، سقف‌ ها و پشت ‌بام استفاده می ‌شود. ایزوگام‌ ها در انواع مختلف و به شکل رول‌ های بزرگ ساخته می‌ شوند. از مزایای ایزوگام می‌ توان به وزن کم، قیمت ارزان، اجرای سریع و انعطاف پذیری اشاره کرد، اما به طور متوسط دوام و ماندگاری ایزوگام، 10 ساله است.

خرید عایق رطوبتی ایزوگام برای پشت بام ساختمان ها

ایزوگام از نوار ها و رول‌ های استانداردی ساخته شده که با درزبندی های مشخصی روی پشت بام خانه اجرا می ‌شود. شکاف ها و درزهای بین نوارها به وسیله شعله به هم جوش داده می شود. ایزوگام نسبت به روش عایق بندی قیرگونی وزن کمتری دارد و راحت تر اجرا می شود. در قیرگونی چند لایه قیر و گونی روی پشت بام کشیده می شود اما ایزوگام یک ورق چند لایه است که در قالب رول ‌های بزرگ در بازار عرضه می شود.

۳ روش برای تشخیص ایزوگام خوب :

  • بوی ایزوگام : ساده‌ ترین راه برای تشخیص ایزوگام خوب، بو کردن ان است. البته کلا مواد نفتی بوی مطبوعی ندارند، اما اگر ایزوگام بوی بدی مشابه به بوی گازوییل صنعتی داشته باشد، مطمئنا ایزوگام خوبی نیست.
  • جنس ایزوگام : دست ‌تون رو روی قسمتی از لایه‌ ی خارجی ایزوگام که بدون پوشش هست بکشید، اگر جنس ایزوگام خوب باشد، چیزی به دست‌ تون نمی‌ چسبد ولی اگر نامرغوب باشد، حتما ذرات سیاه رنگ و ریزی به دست‌ شما خواهد چسبید.

نگهداری در فریزر : یک تکه کوچک از ایزوگام رو ببرید و در فریزر بگذارید؛ بعد از ۲ ساعت اون رو بیرون بیارید و با دست خمش کنید. اگر ایزوگام از اون‌ جایی که خمش کردید شکست و یا حتی ترک برداشت، جنس ایزوگام خوب نیست، ولی اگر سالم ماند یعنی جنس ایزوگام خوب است و در برابر سرما و گرما مقاوم است.

نصب عایق ایزوگام نصب عایق ایزوگام, عایق بندی رطوبتی بام

ایزوگام روی پشت‌ بام خانه در معرض نور آفتاب می باشد و به مرور، اشعه ماورای بنفش خورشید آن را خراب می کند. عمر مفید ایزوگام‌های خیلی خوب در بهترین حالت تقریبا ۱۰ سال است. ایزوگام‌ مرغوب و با کیفیت از دو لایه الیاف (الیاف تیشو نخدار و الیاف شیشه) و سه لایه قیر تشکیل شده است. اگر پشت ‌بام و به ویژه زیر کولر ها به صورت ماهانه تمیز نشوند ایزوگام خیلی زود دچار صدمه و آسیب می‌ شود. اگر کولرها سرویس نشوند و آب آن ها نشت کند، باعث خراب شدن ایزوگام می شود، چون نشست آب کولر ضرر زیادی به فویل ایزوگام می ‌زند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.