انواع عایق صوتی الاستومری و پلی استایرن دیوارهای ساختمان : فوم عایق صدا دو رو صاف با استفاده از انواع عایق های مختلف مانند الاستومری و پلی استایرن تولید می شود که در عایق کاری توکار و روکار مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق در دو نوع ساده و یک رو چسب دار موجود است. نوع ساده آن برای عایق کاری توکار استفاده می شود. بدین صورت که در حین ساخت ساختمان و مابین دو تیغه دیوار قرار می گیرد به صورتی که تمامی سطوح دیوار را بپوشاند. این روش را اغلب برای عایق کاری بین واحد های آپارتمانی و یا دیواره های خارجی منازل بکار می برند که علاوه بر عایق صوت شدن دیوار، در برابر گرما نیز استقامت خوبی داشته باشد.

انواع عایق صوتی الاستومری و پلی استایرن دیوارهای ساختمان 

عایق های یک رو چسب دار برای مواقعی مصرف می شود که ساختمان ساخته شده است اما از نظر صوتی عایق مناسبی ندارد. لذا در این صورت بهترین راه چسباندن این عایق روی دیوار و خلاص شدن از صدا های مزاحم اطراف منزل است. البته باید در نظر داشته باشید که این عایق ظاهری چندان زیبایی ندارد و برای زیبایی بیشتر لازم است تا روی آن را با دیوارپوش هایی بپوشانیم.

عایق صوتی دیوار مشترک الاستومری :

بسیاری از عایق‌های الاستومری تنها به عنوان عایق گرمایی سرمایی مورد استفاده قرار می گیرند. بافت این عایق‌ها به گونه‌ای است که منافذی برای جذب صدا ندارند. صداهای برخوردی با آن‌ها یا عبور می‌کنند و یا بازتاب می‌گردند. بنابراین تاثیری در از بین بردن صدا ندارند. اما بعضی از این عایق ‌های صوتی که به صورت دو رو صاف می‌باشند به عنوان عایق صوتی استفاده می‌شوند. برای عایق صوتی دیوار مشترک عایق‌ هایی تولید شده است که کاملا و تخصصا روی مساله‌ی انتقال صوت متمرکزند. از طریق تماس با از کارشناسان ما مشاوره‌ی رایگان بگیرید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی چسبی عایق صوتی چسبی, عایق های الاستومری و پلی استایرن

عایق صوتی دو رو صاف :

عایق ‌های صوتی دو رو صاف نوعی عایق صوتی هستند که در کاهش صدای دیوار و سقف و کف بسیار تاثیر گذارند. این عایق‌ ها چسبی هستند و قابلیت برش با کارتر را دارند. پس از نصب و اجرای عایق صوتی دو رو صاف باید اقدامات لازم جهت زیباسازی با استفاده از مواد مقاومی مثل چوب، کناف، گچ کاری، لمینیت و ... صورت پذیرد.

فوم آکوستیک، عایق صوتی صداگیری دیوار مشترک :

انواع روش‌ها و متریال گوناگون برای نصب عایق صوتی دیوار مشترک وجود دارد. فوم آکوستیک، پشم سنگ، عایق نانو و ... ما از بهترین روش‌ها و متریال برای صداگیری دیوار مشترکتان استفاده می‌کنیم. کارشناسان مجموعه گوهر ابنیه پایتخت پس از انجام تست صدا از محل مورد نظرتان، تمامی مواردی که در راستای ایجاد آسایش شماست را مد نظر قرار می‌دهند. مانند تخریب محدود یا عدم تخریب، اشغال حداقل فضا، بالاترین میزان کاهش انتقال صوتی و ... .