قیمت عایق کاری استخرها با مواد نانو در تهران کرج : عایق کاری استخر با مواد نانو علاوه بر عایق رطوبتی بودن ،عایق حرارت نیز هست. رنگ ضد آب نانو در رنگ بندی متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به فضای داخلی رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید. در روش عایق کاری استخر با ،شما چندین مرحله را در یک مرحله انجام خواهید داد به این صورت که در روش عادی عایق کاری استخر، شما ابتدا باید قیرگونی و ایزوگام کنید، بعد توری ببندید، مرحله بعدی سیمان تعمیری بزنید، سیمان لیسه کنید و در آخر رنگ آمیزی کنید که از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ زمانی به صرفه نخواهد بود.

قیمت عایق کاری استخرها با مواد نانو در تهران کرج

اما در روش عایق کاری استخر با مواد نانو شما مرحله ایزولاسیون استخر و رنگ استخر را در یک مرحله انجام می دهید. قیمت عایق نانو خیلی به صرفه تر از روش های سنتی خواهد بود و شما در کوتاه ترین زمان استخر خود را به طور همزمان ایزوله و رنگ آمیزی می کنید. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق بندی استخر و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری استخر ها عایق کاری استخر ها, بهترین عایق های آب بندی

عایق بندی زیادی برای آب بندی کردن محیط وجود دارد که یکی از آنها ایزوگام بوده است. ایزوگام قابلیت پوشش دهی تمام نقاط محیط تان را نداشته اما مواد نانویی با انعطاف پذیری بالایی که دارد می تواند تمامی درزها را پوشش دهی کرده و استخر شما را کاملا آب بند نماید. در زمان ایزوگام نمودن ساختمان گاز های سمی تولید می شود که برای سلامتی افراد مضر خواهد بود اما مواد نانویی محلولی است بدون رنگ و بی بو که هیچ گونه ضرری را برای افراد نداشته و موادی دوست دار محیط زیست است. ایزوگام در برابر سرمای زمستان منقبض شده و ترک می خورد و یا در تابستان به علت گرمای زیاد ایزوگام ها نرم شده و خاصیت آب بندی خود را از دست می دهد. اما نانو قابلیت تحمل دمای منفی 70 درجه تا مثبت 120 درجه سانتی گراد را داشته و به هیچ عنوان آسیب نخواهد دید. مواد نانویی بدون ذره ای تخریب می تواند تمام محیط استخر تان را آب بندی نماید اما برای ایزوگام کردن استخر باید محیط را تا حدودی تخریب کنید. همچنین مواد نانویی به سرعت خشک خواهد شد به صورتی که بلافاصله پس از عایق بندی نمودن استخر می توانید از آن استفاده نمایید.