اجرای عایق کاری حرارتی داخلی و خارجی ساختمان های سنتی : بهترین عایق حرارتی که معمولا در ساختمان ها و بازسازی آن ها استفاده می شود ، عایق های حرارتی ( پشم سنگ و پشم شیشه و .. ) و عایق صوتی ( پشم شیشه و پلی استایلن و…) و عایق های رطوبتی ( ایزوگام و قیر و.. ) می باشد. یکی از مزیت های بهترین عایق حرارتی جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان می باشد. به گونه ای که استفاده از آن در ساختمان در فصل تابستان باعث خنک نگه داشتن ساختمان می گردد و در فصل سرد سال از هدر رفتن گرمای محیط داخلی جلوگیری می کند.

اجرای عایق کاری حرارتی داخلی و خارجی ساختمان های سنتی

عایق گذاری در ساختمان های سنتی به چهار دسته تقسیم می شود :

1- عایق خارجی : در این حالت برای مهار انرژی داخلی و جلوگیری از ورود هوای سرد و گرم خارج ساختمان به داخل تعبیه می شود و در دیوارهای خارجی ساختمان یا دیوارهای بیرونی جانمایی می گردد.
2- عایق داخلی : در این حالت دیوارها از داخل با پوشش عایق ( پشم شیشه ،پشم سنگ ،پلی استایلن ،پرلیت و...)مهار شده و باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژیِ می گردد.
3- عایق کاری همگن : دیوارهایی که خود از متریال عایق کار شوند و این سیستم در تمام جهات ومحل دیوار کار شده باشد از مصالح عایق مثل بتن سبک که بیشترین مصرف را در دیوارهای پارتیشن دارد استفاده می شود که باز هم به صورت عایق نسبتا کاملی نمی باشد.
4- عایق کاری دیوارها به صورت دو لایه : این سیستم از پرهزینه ترین سیستم های مرسوم بوده و فضای زیادی از ساختمان را اشغال کرده و پرت می کند مثلا در این حالت یک ردیف آجر سفال کار شده و بین آن چند سانتی متر خالی مانده یا با عایق پر می شود وباز یک لایه آجر سفال دیگر چیده می شود. در تمام این چهار مورد نه تنها عایق کاری بسیار سخت و هزینه بر خواهد بود، بلکه جواب کاملی هم به ما نخواهد داد به این دلیل که کوچکترین فضای خالی یا افتادگی عایق باعث پرت شدن تمام کارکرد دیوار می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری حرارتی سقفی عایق کاری حرارتی سقفی, بهترین عایق حرارتی سازه

ویژگی های مهم بهترین عایق حرارتی :

  • مقاومت در برابر حرارت را برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی داشته باشد.
  • در برابر عوامل میکروبی و قارچی از مقاومت خوبی برخوردار باشد.
  • در برابر عوامل خارجی واکنش ندهد واز لحاظ شیمیایی خنثی باشد.
  • در برابر فشار و حرارت از مقاومت خوبی برخوردار باشد.
  • در برابر حرارت و گرمای زیاد چروک نشود.
  • مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش.
  • چگالی مناسبی داشته باشد.
  • عمر مفیدی داشته باشد.