خرید انواع عایق الاستومری حرارتی سقف پارکینگ ها : فوم‌های لاستیکی عایق الاستومری دارای ارزش عایق حرارتی بالایی هستند، در برابر آب و بخار مقاوم هستند و همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش، شرایط آب و هوایی سخت و روغن ها مقاومت بالایی دارند. فوم لاستیکی عایق الاستومری امکان نصب و استفاده با انعطاف پذیری بالا را فراهم می کنند، در نتیجه اجازه تشکیل قارچ را روی خود نمی ‌دهند. ضریب بالای نفوذ پذیری گرما مهمترین ویژگی عایق الاستومری را تشکیل می دهد. به دلیل حبس هوای پایدار در سلول های بسته عایق الاستومری و هدایت گرمای کم مواد در عایق الاستومری، عایق الاستومری در انتقال گرما کاهش قابل توجهی ایجاد می کند و حتی دمای سطح با استفاده از مقدار کم عایق الاستومری به مقدار ایده آل می رسد.

خرید انواع عایق الاستومری حرارتی سقف پارکینگ ها

مواد و ساختار سلولی عایق الاستومری کارایی طولانی مدت عایق الاستومری را تضمین می کند. همچنین عایق الاستومری در برابر نفوذ پذیری بخار آب مقاومت می کند. عایق الاستومری در برابر آتش مقاوم است و در صورت آتش سوزی اجازه نمی دهد شعله های آتش در جهت عمودی و افقی در عایق الاستومری پیشرفت کنند. طبق این ویژگی عایق الاستومری تمام مقادیر تعیین شده برای ایمنی در برابر آتش را برآورده می کند و در نتیجه می توانید با اطمینان در ساختمان ها و تاسیسات خود از عایق الاستومری استفاده کنید. عایق الاستومری برای کارکردهای مختلف به صورت ورق و لوله تولید می شود. عایق‌های الاستومری، بر پایه پلی ونیل کلرید و نیتریل بوتادین رابر یا اتلین پروپیلن دیان مونومر رابر هستند و از جمله مواد سلولی هستند که منعطف و سلول بسته است. همین پارامتر ساختار سلول بسته در مورد عایق‌ های الاستومری، باعث می ‌شود که این عایق‌ ها به نفوذ رطوبت و نم بسیار مقاوم باشند. به علاوه در مورد مقاومت حرارتی این عایق‌ ها نیز می‌توان اشاره کرد که آن‌ها در دماهای پایین نیز همانند دماهای بالا مقاومت خود را حفظ می‌کنند و این مورد باعث می‌گردد که برخلاف پشم شیشه، برای کارایی در دمای پایین، نیازی به پوشش مضاعف نداشته باشد. عدم نیاز به این پوشش مضاعف، سبب بهبود توجیه اقتصادی برای استفاده از عایق‌های الاستومری می‌شود.

عایق الاستومری حرارتی سقف عایق الاستومری حرارتی سقف, بهترین عایق الاستومری

عایق‌های حرارتی الاستومری در چندین شکل مختلف قابل تهیه و به کارگیری است. یکی از دسته‌های عمده عایق‌ های الاستومری ، عایق‌ های الاستومر رولی یا همان عایق حرارتی رولی یا عایق‌ های الاستومری ورقه‌ای ( عایق حرارتی ورقه ای ) است. این دسته از عایق‌ها به صورت رول ( فوم الاستومریک ورقه ای ) تهیه می‌شوند و کارایی آن‌ها برای لوله‌های بزرگ ، مخازن و سایر مواردی است که ابعاد از پیش تعیین شده‌ای برای آن‌ها وجود نداشته باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.