خرید بهترین چسب ضد آب برای آب بندی انواع استخر : یکی از مهم ترین گام ها در ساخت استخر ، آب بندی و عایق کاری آن و پیدا کردن بهترین روش برای این کار است. آب بندی استخر بسته به نوع کاربری و ساخت آن ها می تواند متفاوت باشد و موادها و روش های مختلفی برای آب بندی استخرهای شنا ، کشاورزی ، بلوکی ، بتنی و… وجود دارد. استفاده از مواد عایق کاری استاندارد می تواند بسیار اهمیت داشته باشد و شما را از به دردسر انداختن در آینده آسوده خاطر نماید.

خرید بهترین چسب ضد آب برای آب بندی انواع استخر

این عایق رطوبتی استحکام فوق العاده ای دارد و امکان انجام هرگونه تعمیرات بدون نیاز به تجهیزات اضافی را فراهم می کند. انعطاف پذیری بالای این چسب شما را قادر می سازد تا از آن برای اتصالات انبساطی، سطوح فایبرگلاس و آسترها در استخرهای شنا و اطراف آن استفاده کنید. همچنین این ماده برای سیستم هایی که آب آن ها نیاز به ضدعفونی دارد هیچ خطری نداشته و برای تعمیر استخرهای کشاورزی نیز قابل استفاده است. انواع عایق استخر پلیمرهای دو جزئی که این مواد آب بندی استخر در اصل به عنوان پرکننده های منافذ سطح بتن و سیمان یا پوشش محافظ آب بندی استخر عمل می کنند. اگر یک مخزن آب مانند استخر دارید ، لازم است اطمینان حاصل کنید که پوسیدگی تدریجی پوشش محافظ عایق استخر باعث آلودگی آب داخل آن نمی شود. استفاده از محصولات واترپروف کننده یک مرحله به مراحل آماده سازی سطوح اضافه می کند. از رایج ترین مواد عایق استخر می توان واترپروف مایع، آنی گیر(معمولا برای پر کردن شکاف ها و نشتی ها استفاده می شود) و رنگ های مخصوص آب بندی استخر را نام برد که روی سطح نهایی بتن و سیمانکاری اعمال می شوند و یک پوشش نفوذ ناپذیر الاستیک را ایجاد می کنند. برای سطوح کاشی کاری شده نیز می توان از محصولاتی مانند عایق رطوبتی نانو استفاده کرد که یک ظاهر بی رنگ دارد و آب داخل استخر را آلوده نمی کند.

چسب ضد آب برای استخر چسب ضد آب برای استخر, عایق چسبی آب بند کننده

تمیز کردن کامل مانده های گریس، مواد ضد آب، گرد و غبار، مواد سست و… از سطح استخر یک امر ضروری است. ذرات سست بتن باید کاملا برداشته شوند. اگر استخر دارای یک بستر ناهموار است، به کمک ملات سیمانی دیواره ها و کف آن را صاف کنید. به این منظور می توانید از یک ملات سیمان حاوی افزودنی واترپروف کننده به نسبت ۱٪ از وزن سیمان استفاده کرده و در ضخامت مناسب آن را اعمال نمایید. دیوارهای استخر باید با یک برس تمیز شوند و برای جلوگیری از ترک خوردگی، هر لایه را با ضخامت مناسب استفاده کنید. کاشی ها باید با چسب کاشی الاستیک به کف و دیواره های استخر ثابت شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.