مزایا چسب ضد آب کاشی آب بند کننده سطوح ساختمان : چسب کاشی نوعی عایق رطوبتی است که حاوی لاتکس و بر پایه سیمان است که برای نصب دائمی سرامیک، کاشی، سنگ مرمر، موزاییک، سنگ و گرانیت در نما یا فضاهای داخل که در تماس همیشگی با آب و رطوبت هستند مانند استخرها و حمام کاربرد دارد. در صورتی که احتیاج به چسبی مقاوم برای مکان هایی با تردد بالا و یا مکان هایی که رطوبت دائمی دارند نیاز دارید نیاز به چسب های تولیدی شرکت گوهر ابنیه پایتخت نیاز دارید.

مزایا چسب ضد آب کاشی آب بند کننده سطوح ساختمان

چسب ضد آب کاشی انعطاف ‌پذیر در زمان نصب کاشی در مکان‌هایی که جابه‌ جایی اندک یا ارتعاش دارند مانند قسمت بالایی کاشی کف در نتیجه تغییرات دمایی مورد نیاز است. این موضوعی مهم است زیرا بیشتر چسب‌ ها در این موقعیت‌ ها ترک می‌خورند. این چسب در زمان‌هایی مورد استفاده قرار می ‌گیرد که اتصال در مکانی می باشد که اغلب در معرض رطوبت است مانند آشپزخانه یا حمام. این چسب از نوع نازک است اما اینکه از چه نوعی استفاده ‌می‌شود به سطحی که کاشی به آن وصل می‌شود بستگی دارد. این چسب زمانی که کاشی‌ کاری در مکان‌ های در معرض آتش نیاز است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت اینکه دمای بالا می‌تواند به چسب عادی آسیب برساند باید از چسب مقاوم در برابر گرما استفاده شود.

ویژگی های چسب کاشی :

  1. اجرای آسان
  2. چسبندگی بالا
  3. مقاومت دمایی بالا
  4. ضریب الاستیسیته بالا
  5. مقاومت بالا در برابر شوینده ها
  6. چسبندگی بالا به سطوح صیقلی
  7. دوام بالا در شرایط محیطی نامناسب

چسب ضد آب کاشی چسب ضد آب کاشی, عایق چسب ضد آب کننده

انواع چسب ضد آب کاشی :

چسب خمیری : این چسب برای دیوار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا این چسب را برای کاشی کاری بر روی کاشی قدیمی بیشتر استفاده می کنند. چسب های خمیری را با کمی آب نیز می توان محلول کرد زیرا چسبندگی و مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. چسب های کاشی دیوار در بازار کنونی چندین نوع هستند. 

چسب پودری : چسب پودری کاشی برای موارد کف بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب را می توان همراه با پودر سنگ مخلوط نمود و سپس با استفاده از آب سرامیک و یا کاشی کف را بر روی آن چسباند. چسب پودری در کیسه های ۵ و ۲۰ کیلویی بسته بندی می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.