اجرای انواع عایق صوتی درب ساختمان های اداری و تجاری : درب ضد صدا یا درب آکوستیک نوعی از درب می باشد که به میزان قابل توجهی می تواند صدای ایجاد شده از بین رو به محیط داخلی بگیرد . امروزه با افزایش شهرنشینی و همچنین به سرکار آمدن تعداد زیادی از خودرو ها و سایر موارد دیگر داشتن یک محیط آرام و به دور از سر و صدا می تواند بسیار کمک کننده باشد. امروزه با پیشرفت زندگی شهرنشینی و ایجاد آلودگی های صوتی، استفاده از عایق صدا در ساختمان سازی امری مهم و اساسی می باشد.

اجرای انواع عایق صوتی درب ساختمان های اداری و تجاری

استفاده از عایق صدا در ساختار دیوار، کف و غیره می تواند از عبور صدا جلوگیری به عمل آورد. اما از آن جایی که انجام این کار هزینه زیادی در بر دارد، بسیاری از ساختمان سازان از اجرای آن در ساختمان سازی امتناع می کنند. برای جلوگیری و یا کاهش انتقال صدا در محیط های مختلف می توان از پوششی به نام عایق صوتی استفاده کرد. عایق های فوم صداگیر که با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده اند تأثیر زیادی در کاهش انتقال صدا دارند. در واقع، عایق های صوتی مدرن ترین عایق های کاهش صدا هستند و از کیفیت و عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند. از آنجایی که درب ها اصلی ترین مکان انتقال صداها هستند، می توان گفت آکوستیک (ضد صدا) کردن درب ها بهترین راهکاری است که برای ممانعت از انتقال صداها به کار گرفته می شود. مهمترین نکته ای که در این زمینه باید مدنظر داشته باشید این است که از عایق صوتی مناسب و استاندارد استفاده کنید. همچنین، در محل اتصال درب با فریم به طور صحیح درزگیری کنید. توجه داشته باشید که هر چقدر عایق صوتی بهتری استفاده کنید و درز بین چهارچوب و درب را به خوبی پوشش دهید درب آکوستیک عملکرد بهتری در جلوگیری از انتقال صدا خواهد داشت. جهت اطلاع از نحوه عایق کاری صوتی درب منازل و ادارات با شماره کارشناس 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی درب عایق صوتی درب, عایق کاری صوتی ساختمان ها

عایق صوتی ایزو هم می تواند هم به عنوان یک لایه ی جدا کننده در داخل درب به هنگام تولید قرار بگیرد و هم می تواند به صورت روکار مانع از ورود صدا از لایه های درب شود. یکی از خصوصیات این عایق صوتی ظاهر زیبای آن است که به دلیل وجود تصاویر سه بعدی نیازی به پوشش و اقدامات برای عملیات لمسه کوبی وجود ندارد. یکی از علل اصلی انتقال و نشت امواج صوتی از طریق شکاف ، هم راستا نبودن درب با قالب چهار چوب خود می باشد بدین صورت که به هنگام بسته شدن شکاف و روزنه در بین شیارها باقی می ماند و این خود باعث تبادل صوت می گردد.  عایق های پشت چسب دار ایزوهم که به صورت پوسترهای سه بعدی تولید می گردد می تواند به نسبت ابعاد درب از هر چهار ضلع درب به صورت لبه دار به داخل شیار درب قوس بردارد و مانع از نفوذ صوت به داخل گردد.