قیمت انواع فوم عایق صداگیری سطوح مختلف ساختمان ها : راه‌ های ارزان و کم‌ هزینه ‌ای برای عایق صوتی دیوار وجود دارد. کافیست برخوردی درست و روشمند با این مساله داشته باشید. اول از همه پیدا کردن نقاط اصلی است که باعث انتقال صدا می‌شوند. اکثرا در و پنجره جزو این نقاط محسوب می‌شوند و با پوشانده درزها و شکاف‌ها تا حدی این مساله برطرف خواهد شد. دوم اینکه باید منشا صدا و نوع آن مشخص شود. شدت صدا تا چه حدی است و آیا هوابرد است یا کوبشی؟ این‌ها متریال متفاوتی را می‌طلبند و با انجام عایق‌کاری نادرست هزینه‌ای که می‌کنید بی‌ نتیجه خواهد ماند. سوم پر کردن فضاهای خالی اتاق است. این امر باعث می‌شود که صدا در محیط اکو نشود. کسانی که به فضاهای خلوت علاقه دارند می ‌توانند پنل‌های عایق صوتی استفاده کنند.

قیمت انواع فوم عایق صداگیری سطوح مختلف ساختمان ها

به منظور جلوگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می بایست از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت که به آنها فوم عایق صدا و یا عایق صوتی گفته می شود استفاده نمود. هزینه عایق صوتی دیوار منزل متناسب با چگونگی انجام آن می تواند متفاوت باشد. اگر قصد خرید عایق صوتی را دارید ابتدا بهتر است انواع آن ها را بشناسید. به طور کلی اگر بخواهید اتاقی را آکوستیک نمایید یا استودیوی شخصی بسازید اولین فکری که باید در ذهن تان آن را بررسی کنید استفاده از فوم های آکوستیک صدا گیر می باشد. لازم است بدانید به طور کلی این فوم های عایق صدا به چهار دسته تقسیم شده که شامل موارد زیر می شود:

عایق فوم صداگیری عایق فوم صداگیری, عایق صوتی دیوار ساختمان ها



فوم عایق صدای صاف : این نوع فوم به گونه ای است که از آن می توان در فضاهای داخلی مسکونی استفاده نمود و نیاز به زیرسازی خاصی ندارد، بلکه می‌ توان آن را بر روی تمامی سطح دیوارها و سقف اجرا کرد. دقت داشته باشید این نمونه عایق صوتی دارای جذب صدای کمی می باشد.
فوم عایق صوتی شانه تخم مرغی : دیگر نوع از فوم های عایق صوتی فوم شانه تخم مرغی بوده که این محصول جذب بسیار بالایی دارد. همچنین با استفاده از این فوم ها می توانید انعکاس صدا را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. این نوع فوم ها همانند اسمش به گونه ای بود که شبیه شانه تخم مرغ است و با وجود عملکرد بسیار بالایی که دارد از آن معمولا در مکان های ضبط صدا و استودیو ها استفاده می شود. دقت داشته باشید این محصول در دو نوع ساده و پشت چسب دار ارائه می شود.
فوم صداگیر منشوری : این عایق صوتی همانند شانه تخم مرغی دارای سطح فرم دار و غیر صافی می باشد که به دلیل تنوع رنگ برای استفاده روی کار مناسب است.
فوم صداگیر ترکیبی : دیگر نوع فوم عایق صدا فوم ترکیبی بوده که می توان از تمامی فوم های دیگر به صورت ترکیبی در کنار هم استفاده نمود تا معایب آن به حداقل برسد. جهت اطلاع از فروش محصول و قیمت و هزینه اجرای عایق بندی با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.