خرید چسب ماستیک TC درزگیر مخازن و کانال های آب : پوشش TC ماده ای است یک جزئی بر پایه چسب های حرارتی امولسیون فایر... که به صورت سرد قابل اجراء می باشد. پوشش TC به علت داشتن چسب های مخصوص در برابر عوامل جوی ، املاح معدنی ، اسیدهای رقیق و حرارت مقاوم است. پوشش TC بعد از گذشت ۶ ساعت قشری محکم و ضد آب تشکیل می دهد. 

خرید چسب ماستیک TC درزگیر مخازن و کانال های آب

از چسب ماستیک با توجه به نوع آن استفاده های متفاوتی می شود. از بعضی از این چسب های ماستیک به عنوان درزگیر در سیستم کانال های آب و فاضلاب استفاده می شود. از یک سری دیگر از چسب های ماستیک برای درزگیری از مخزن های مایعات نظیر آب استفاده می شود. در سیستم آبیاری از چسب ماستیک برای کف سازی در مخزن های آب استفاده می شود. یک سری از ماستیک ها موجود هستند که به دلیل مقاومت بالایی که دارند از آنها به عنوان ترمیم کننده یا همان درز گیر بر روی کف آسفالت یا قیر استفاده می شود. مدل های دیگری از چسب ماستیک هم موجود است که از آن ها برای درزگیری پنجره ها استفاده می شود. چسب های ماستیک که در دو مدل اجرای گرم و سرد هستند باید دقت که در زمان استفاده از آنها دما از یک مقداری بیشتر و یا کمتر نباشد که در آن صورت عملکرد چسب ماستیک را از بین می برد. به عنوان مثال در زمان استفاده از چسب ماستیک از نوع اجرای گرم اگر دما خیلی زیاد باشد سبب می شود که چسب بسوزد و از بین برود.

مزایا چسب ضد آب ماستیک حرارتی TC :

  • در برابر رطوبت هوا مقاوم می باشد.
  • دارای چسبندگی بسیار عالی بر روی اغلب سطوح می باشد.
  • دارای خواص رنگ پذیری و سمباده خوری می باشد.چسب ماستیک TC چسب ماستیک TC, عایق بندی با چسب ماستیک

طریقه کاربرد چسب ضد آب ماستیک حرارتی TC :

  • سطح مورد استفاده می بایست کاملا خشک باشد.
  • تمیز و عاری از هرگونه گرد و غبار باشد.
  • عاری مواد چربی و نفتی باشد.
  • هرگونه مواد اضافه چسبیده به سطح یا قطعات سست آن جدا شود.

جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات چسب های ماستیک عایق بندی و درزگیری و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول و سفارش اجرای عایق کاری سطوح با ماستیک ها با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.