عرضه ماستیک HES2000 جهت آب بندی منابع بتنی ذخیره آب : ماستیک ها دارای انواع متفاوتی می باشند که شما بسته به نوع نیازتان می توانید آن ها را انتخاب نمایید. ماستیک HES 2000 ماده ای است یک جزئی بر پایه بیتومن رابر و پلیمر تولید و بصورت گرم درون درزهای انبساط افقی و عمودی اعمال می گردد. ماستیک  HES2000دارای خاصیت ارتجاعی بالایی بوده و از قدرت چسبندگی بسیار عالی بر روی اغلب سطوح برخوردار است. 

عرضه ماستیک HES2000 جهت آب بندی منابع بتنی ذخیره آب

ماستیک درزبند سطوح بتنی نوعی درزگیر بر پایه پلی یورتان، تک جزیی MOISTURECURE، کاملا تیکسوتروپ است که تحت تاثیر واکنش با رطوبت خشک شده و به محصول الاستیک و نرمی تبدیل می شود. زمان سخت شدن (گیرش) به رطوبت، دما و عمق درز وابسته است. بسته به نوع سطح استفاده از پرایمر مناسب توصیه می شود. ماستیک درزبند بتن HES2000 به صورت تک جزئی و منعطف بر پایه پلی یورتان است.

مزایا ماستیک ارتجاعی HES 2000 جهت آسفالت :

  • خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالایی دارد.
  • در برابر  آب دریا و شرایط جوی مقاوم است.
  • دارای چسبندگی بسیار عالی بر روی اغلب سطوح می باشد.
  • بعد از اجرا به سرعت سفت می شود.

عایق ماستیک HES2000 عایق ماستیک HES2000, بهترین چسب ماستیک درزبندی

موارد مصرف ماستیک ارتجاعی HES2000 :

ماستیک HES2000 جهت آب بندی و درزبندی انواع سازه ها و سطوح در موارد ذیل کاربرد دارد :

  • سطوح آسفالت و فرودگاه ها.
  • درز های افقی و عمودی مابین بتن ، سنگ ، سرامیک ، آسفالت و انواع سطوح فلزی.
  • منابع بتنی ذخیره آب ، استخر ها و کانال های آبرسانی.
  • کف های بتنی کارخانجات صنعتی.

طریقه مصرف و اجرای ماستیک HES 2000 :

  1. اجرای ماستیک باید در دمای بیش از 5 درجه سانتیگراد و در شرایط جوی خشک انجام پذیرد و دمای ماستیک در زمان ریخته شدن به درون درز حدود 140 درجه سانتیگراد باشد.
  2. در مقاطعی که نیاز به قالب بندی می باشد، قالب ها را از جنسی انتخاب نمایید تا در اثر تماس با ماستیک گرم تغییر شکل ندهند.
  3. بهتر است برای جلوگیری از آلوده شدن مقاطع مجاور درزها به ماستیک، این مقاطع را پیش از اجرا با چسب های کاغذی پوشش داده و سریعاً پس از اجرای ماستیک چسب ها را جدا نمایید. تولید محصولات مرغوب گوهر ابنیه پایتخت با استفاده از بهترین مواد انگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک ، شعار ایجاد (آرامش و اطمینان ) را برای مصرف کننده تحقق بخشیده است. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.