اجرای عایق حرارتی دیوار ساختمان ها در کرج تهران : بهترین زمان برای عایق ‌کاری دیوارها هنگامی است که ساختمان در مرحله سفت‌ کاری یا نازک‌کاری قرار دارد. در مرحله سفت‌کاری برای عایق کردن دیوارها می‌ توان از آجرهای پرلیتی یا عایق‌ های پلیمری که در بین فضای خالی آجرها قرار می‌گیرند استفاده کرد. عایق های حرارتی را بر حسب موادی که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرند دسته بندی می کنند. در ساختار برخی از این عایق ها حباب های هوا وجود دارد که این حباب ها باعث کاهش حرارت می شوند. برخی دیگر از این عایق ها حرارت را باز می تابانند که در این صورت باید پشت آن ها حدود ۲ سانتی متر فاصله هوایی تعبیه شود.

اجرای عایق حرارتی دیوار ساختمان ها در کرج تهران

عایق حرارتی به پوششی گفته می شود که از انتقال گرما و حرارت از یک مکان به مکان دیگر جلوگیری به عمل می آورد. حرکت گرما از مکان گرم به مکان سرد است، از این رو برای ممانعت از انتقال گرما به فضای سرد باید از عایق های حرارتی استفاده شود. از عایق حرارتی در مکان های مختلف استفاده می شود، از جمله دیوارها، سقف، پوشش لوله های آب گرم و سرد و کف ساختمان.

عایق حرارتی دیوار عایق حرارتی دیوار, بهترین عایق کاری دیوار ها

عایق حرارتی دیوار در مرحله سفت‌ کاری :

در این مرحله همان‌طور که اشاره شد از آجر، بلوک و عایق‌های آجری می‌توان برای عایق‌ کاری دیوارها استفاده کرد، یا از انواع بتن‌ هایی که عایق هم هستند می توان بهره برد که از این بتن‌ ها می ‌توان به بتن سبک منبسط‌ شده، بتن سرباره اسفنج شده و بتن سلولی اشاره کرد. همه این بتن‌ها یک ویژگی مشترک دارند و آن ‌هم این است که نسبت به بتن‌های معمولی چگالی کمتری دارند ولی مقاومت آن‌ها تغییری نکرده است. چگالی کمتر نشان از سلول‌های هوای بیشتری دارد که همین امر عامل عایق بودن این بتن‌ها برای حرارت است.

عایق‌کاری دیوار در مرحله نازک ‌کاری :

در این مرحله معمولاً از عایق‌هایی مانند: عایق پشم شیشه و پشم سنگ، چوب‌پنبه، فوم سخت، الاستومری، ایزوبز، انواع عایق های پلیمری رولی و عایق‌های تزریقی استفاده می‌شود. در این مرحله دیوار با مصالحی که در برابر برودت عایق نیستند ساخته‌شده است و در مرحله نازک‌ کاری با استفاده از دیگر مصالح به عایق‌کاری اقدام می  ‌شود. این نوع عایق‌کاری روش اجرای آسانی دارد و به دلیل ضخامت کم، فضای کمی را نیز اشغال می‌کند. از دیگر عایق‌های جدید می‌توان به نانو عایق ‌های دیوار هم اشاره کرد که الیاف آن‌ها در اندازه نانو ساخته ‌شده است و فضای بسیار کمی را اشغال می ‌کنند ولی قیمت آن‌ها گران‌تر از سایر عایق ‌ها است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.